Welke vrouw houd er niet van een gemaaid gazonnetje?

Discussie in 'De lounge' gestart door Debaky, 22 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos123

Roos123 Niet meer actief

Ik bekeek dit topic omdat ik me werkelijk waar afvroeg waarom er zoveel reacties komen als het om gras maaien gaat. Eeeh, dat gras bedoelen ze dus. :$

2. adi

adi Niet meer actief

#242 adi, 24 aug 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 aug 2014
    Dat vind ik dan een gigantische afknapper: een vent met kale benen :(
    Net zoals mijn man een volledig kale poes een afknapper vindt, hij hoeft geen meisje van 10 in bed.

Ontopic: ik hoef geen behaarde benen, oksels en bikinilijn maar vies zou ik het niet noemen
    Wel als het echt vies is/ naar zweet ruikt. Maar er zijn genoeg geschoren vrouwen die zweten als een otter...

3. lootje80

lootje80 Niet meer actief

Dit inderdaad!
    Mijn man zegt ook: " ik ben geen p edofiel! Er moet wel wat blijven staan"

4. MomQ 2 be

MomQ 2 be Bekend lid

28 jan 2012
    532
    0
    0
    Noord Holland
    Ik vindt het vies .. zowel okselhaar als schaamhaar in volle glorie te laten staan.
    Voor vrouwen vindt ik kale oksels, een getrimt streepje(niet helemaal kaal want je bent geen meisje meer ;)) en geschoren benen ... Voor mannen ook het liefst kale oksels en een gemaaid gazonnetje en geen geschoren benen ;)

5. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Er mag niet gezegd worden dat iemand schaamhaar vies vindt, maar dan zeggen dat je zonder haar op een tienjarige lijkt mag wel?

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Vreemd dat jullie mannen meteen denken aan een "pedo" of "een meisje van 10"
    Zoiets komt niet eens in mij op:$

Ik doe het puur om de hygiene en niet omdat ik graag een poes heb van 10jaar oud;)
    En als ik stoppels heb dan roept ml ook wel eens "scheer je eens" (komt overigens zelden voor want ik scheer 2x per week)

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Ja precies!!:$
    Vind het eerder vies dat dit zulke gedachtes oproept bij mannen!!

8. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    Mijn man heeft geen haargroei bij zijn benen, armen, borst. Een enkel haarsprietje onder zijn oksel. Wel een snor en sikje, maar die scheert hij zo nu en dan.
    Het zit in de genen van zijn familie
    Toen mijn vriendinnen hem pas leerde kennen, zagen ze dat hij geen arm en beenharen had, dus vroegen ze mij of hem, en hoe zit het dan daar beneden? Haha, echt gelachen, zegt ie nog: wil je het zien? Maar euhhh, daar groeit wel.
    Ik vind het geen afknapper hoor, alleen maar fijn, geen kriebelende haren als we tegen elkaar aan liggen

Ik daarentegen, moet me wel scheren op mijn benen en oksels, gelukkig zijn ze maar minimaal aanwezig. Maar moet het wel effe checken, zeker als we gaan zwemmen ofzo

9. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik scheer mijn oksels en intiem gedeelte om de dag volledig kaal, mijn benen doe ik in de zomer om de dag en in de winter een keer per week.
    Mijn man maakt het niks uit als ik een stoppeltjes of haartjes zou hebben maar vindt het zelf niet prettig.

Mijn man scheert zich in de zomer altijd onder zijn armen, in de winter zelden en zijn intiem gedeelte alleen als hij daar zin in heeft, zijn benen scheert hij zeker nooit. Ik vind het allemaal wel prima.

10. CindyBelgie

10 mrt 2014
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Arghhh!! Stop nu toch eens met dat argument over de hygiëne! Zeg dan dat je het zelf lekkerder vindt, of mooier of whatever! Maar het weghalen is net NIET hygiënischer (en dat komt niet van mij, maar van diverse medici...)

11. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Zo beetje gefrustreerd?
    Boeien wat andere zeggen, als jij het wil laten staan doe je dat gewoon maar persoonlijk vind ik iemand zonder okselhaar ed er ook hygiënischer uit zien! Of het bewezen is dat het wel of niet zo is boeit me niet, is een mening. Vele zeggen ook niet dat het per definitie hygiënischer is maar het oogt wel frisser.

12. nono

nono Niet meer actief

He yak zeg wat vies.

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Dat is jou mening!!
    Ik heb daar een andere mening over.
    Als ik lange stoppels heb staan krijg ik jeuk en dan vind ik dat ik een "stink poes" heb!
    Dat heeft niks met wassen te maken want dat die ik iedere dag!
    En wat heeft dat met "lekker" te maken;)

14. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Eens!

15. frozen11

frozen11 Actief lid

8 jul 2014
    119
    1
    18
    2x per week scheer ik alles glad, mijn man scheert zich ook van onder en tijdens de warme dagen houd hij zijn oksels kort oftewel btje bijschaven met de schaar, hoofd gaat op standje 1 net als baard

16. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Ik scheer alles! Vind het fijner & mooier..en dan misschien niet bewezen maar in mijn ogen frisser..

Vriend knipt zijn okselhaar en downunder alles weg.. Zn benen scheert hij niet.. Hij doet dit omdat ze het op her werk geadviseerd hebben ivm teken etc.

17. mrien

mrien Actief lid

24 aug 2014
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom elkaar niet in de waarde laten en iedereen laten leven zoals die zelf wilt.

18. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Moet idd iedereen lekker zelf weten wat hij of zij doet :) Ik vind het ook niet fris om te zien bij een vrouw, maar heb er ook weer geen moeite mee.

Ik scheer alles kaal, voor zover dat kan, heb altijd stoppels. Elke douche beurt, 2/3 keer in de week. Vind dat zelf fijner, en vind dat voor mijn vriend ook leuker. Hij scheert zo af en toe zn onderkant wel eens, voor mij ;) Hij moet zijn okselhaar wel laten staan!

Deel Deze Pagina