Welke vrouw houd er niet van een gemaaid gazonnetje?

Discussie in 'De lounge' gestart door Debaky, 22 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Nou ja, het hoort daar dus wel, anders zou het er niet groeien..

Ik scheer mijn oksels wel gezien ik overmatig zweet, maar mijn benen alleen als ik een rokje aan doe of ga zwemmen.

2. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Haha, ik moet wel een beetje lachen om de overdreven reacties hoor. Ik vind behaarde benen of oksels bij vrouwen ook echt niet mooi, maar vies? Neuh, dat niet. Het ziet er niet mooi verzorgd uit, maar gut, dat moet iedereen maar lekker zelf weten.

Ik krijg overigens wel de kriebels bij te gladde mannen, die trend snap ik echt niet. Een man moet een man zijn, en mannen hebben haar op hun benen en borstkas.

3. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Gaaaaatver....

Vroeger wel eens stiekum over het naaktstrand gelopen
    * tja wie niet *;)

Toen zag ik een vrouw met haar wat haar bilspleet uitgroeide.
    TRAUMA :(

Haar is vies

4. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik vind het ook prettig als mijn man zijn oksels trimt. Gladgeschoren hoeft niet, maar bijhouden, graag!

5. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Snap ook wel dat het er oorspronkelijk hoort maar kom op, wij hebben nu de mogelijkheid om het netjes bij te houden dan snap ik niet dat je dat zo laat groeien.

Ieder zijn ding natuurlijk, daarom was ik ook nieuwsgierig naar waarom mensen het wel zouden doen.

6. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Dat vraag ik me dus ook af. Ik hou alles bij omdat ik dat zelf prettig vind, maar ik snap niet waarom beharing als vies wordt gezien. Of zelfs smerig, goor of om van te kotsen. Ik vind het niet mooi, maar verder...

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik vind het onder de oksels ook niet zo fris eruit zien, maar of ze wel of niet scheren moeten ze zelf weten. Om de zoveel tijd doe ik m'n oksels en onderbenen (en onderbenen alleen omdat het anders gaat irriteren bij m'n enkels), down under doe ik niks. Heb ik een keer wat weggeschoren en het jeukte en irriteerde als 'n gek.

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

+ 1, ik vind het ook niet mooi, maar vies vind ik wel totaal wat anders (tenzij iemand niet onder de douche gaat of zo).

9. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Whoehahha

10. Imensa

Imensa Niet meer actief

Vind het vies omdat je bij warm weer al die okselharen nat aan elkaar ziet plakken brrrrrrrrrrr

11. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Dat het natuurlijk is, is 1 ding, maar je hoeft toch niet gelijk helemaal kaal of een doorgetrokken streep te hebben?
    Je kan het ook gewoon trimmen en alleen de randjes bij je liezen weg te halen zodat het niet onder je bikinbroek of je badpak uitkomt.

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik vind het ook 3 x niks, maar zolang ik er niet aan hoef te zitten, of er aan te ruiken, kan het mij niet zoveel schelen.
    En bij mannen vind ik het ook een afknapper, heel veel lichaamsbeharing.
    Kaal is ook geen gezicht, maar een beetje je okselhaar knippen kan geen kwaad haha.

En die foto van die behaarde benen... Is dat een vrouw?! Tering, volgens mij heeft mijn man nog minder haar hahaha.

13. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Nou ik vind het vies omdat ik bijna zeker weet dat het daar niet echt lekker fris zal ruiken, zeker als het dan 30 graden is en ze vol in de zon zit en niet het water in is geweest. Dat zit daar te broeien waar je u tegen zegt. Tja ik vind de combi van geur en vies plakkend hangend oksel haar echt smerig.

14. kaaskroketje

kaaskroketje Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Het ziet er niet fris en veraorgd uit , echt vies is het niet maar gewoon niet proper .
    mijn man trimt in de zomer ook zen oksels , vind dat verzorgder ogen .

ik ben content moet mijn oksels maar 1x per 2 maand scheren(ladyshave) benen epileer ik eenq per 3a4 maand en dan staan er nog maar haartjes op net lang geboeg om te epileren , down under scheer ik (met een andere ladyshave) ook 1xper 2 maand . Mijn zus moet om de 2dagen scheren of ze heeft echt benen als in et artikel .

15. Don't ask me, ik heb het ook niet verzonnen :D Misschien is het dan niet 'protesterig' genoeg :p

16. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Wow, ik heb me echt nog nooit afgevraagd hoe iemand anders daar zal ruiken :$:D

17. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Maar waarom zou je, alleen omdat iemand anders het wellicht lelijk of vies vindt? Als die persoon zich er nou zelf niet aan stoort, waarom zou ze het dan moeten trimmen omdat een ander zich er wellicht wel aan stoort? Dat vind ik wel ver gaan hoor.

18. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    Wát een kul! Waarom zou okselhaar eerder stinken dan geschoren oksels? Is het het haar dat stinkt, of is het de oksel/het zweet? Ik scheer me nooit, gelukkig heb ik ook erg weinig lichaamsbeharing, overal. Ik begrijp heel goed dat iemand die wel meer behaard is zichzelf scheert, maar dat dit voor het luchtje is, geloof ik niet. Je kan het verzorgder noemen, bij mij zie je niet of ik m`n benen heb geschoren of niet, want er zit sowieso vrijwel geen haar op. Oksels scheer ik ook niet, heb ook weinig okselhaar, en draag nooit een hemdje, maar altijd iets met een mouwtje (ivm kipfileetjes;)
    Maar ik vind het zo vreemd om altijd te gaan roepen dat iets vies is. Behaarde dames zullen zich (op uitzonderingen na, maar die heb je ook bij de scheerders) heus wel regelmatig wassen!

19. mamabri

mamabri Niet meer actief

Heb je mijn eerste post gelezen, nr 4? DÁT ziet er pas vies uit!

20. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Hahah ja zo gek ben ik dan weer, als ik zoiets zie dan denk ik '' Bleegh wat zal die stinken '' :D

Deel Deze Pagina