Welke vrouw houd er niet van een gemaaid gazonnetje?

Discussie in 'De lounge' gestart door Debaky, 22 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Ow geweldig dit! Zit ik dan met mijn IPL behandelde oksels :D
    Nee, ik hou er ook niet zo van, en vind het er ook heel onverzorgd uitzien.

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

hahaha, nou vooruit, omdat jij het bent.

3. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.997
    6.745
    113
    zuid-holland zuid
    Ik krijg hele nare huidontstekingen als ik mijn oksels onthaar, juist omdat het haar daar een functie heeft; om te voorkomen dat de huid aan elkaar plakt. De dermatoloog heeft me aangeraden altijd een toefje haar te laten staan.
    Ik werk het wel bij, als ik een topje draag heb ik nette bijgepunte toefjes. Jammer dat andere mensen dat vies vinden, geloof me het is echt een stuk frisser dan de huidontstekingen die ik anders krijg....

4. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toevallig werd ik vorige week via een artikel op NU.nl doorgelinkt naar hier: Dappere vrouwen showen hun harige benen

Ik wist niet wat ik zag!

En ja, IK vind zulke harige benen VIES. Maar die persoon kan heel aardig zijn hoor!

Poepen is ook heel natuurlijk, maar poep vind ik ook vies.
    In de tuin werken is ook heel natuurlijk, maar rouwrandjes vind ik ook vies.
    Eeltvoeten vast ook heel normaal, maar ik vind het vies.

Ik kon ook echt niet geloven dat sommige benen van vrouwen zijn. Ik ben gezegend met weinig beenhaar, maar zelfs mijn man heeft niet zulke harige benen. Ik vind het lelijk, onsmakelijk en vies.

Wat iemand in zijn broekje heeft, vind ik minder erg, er zit een broekje voor. Scheer je je armen niet? Draag dan geen blote oksels en zwaai niet in mijn nabijheid! Ik ben een keer verhuisd omdat er een vrouw op het terras met natte shag onder haar oksels de hele tijd met haar armen in haar nek zat, ze deed het erom en mijn club sandwich smaakte niet meer!
    Bah.

5. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Ik houd ook niet van haar, maar wat een ander doet zal me worst wezen. Vraag me vooral af waarom een aantal in dit topic het hebben over stinken? Waarom zouden behaarde oksels stinken en onthaarde niet? :( Ik neem aan dat vrouwen die niet ontharen wel douchen.

6. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een dun laagje haar of stoppeltjes vind ik dus niet vies. Maar show jij het ook uitgebreid? Met een topje op een druk terras met je armen in je nek hangen?

7. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

M'n oude bazin had dat ook. Was een bedrijf aan huis, dus in de zomer liep ze lekker in haar bikini rond, giga bossen okselhaar en schaamhaar wat de hele binnenkant van haar bovenbenen besloeg (niet overdreven, liep zo'n beetje tot tien cm boven de knieën door). Nou, laat mij dan maar lekker meelopen met het schoonheidsideaal, zoals een of andere feministe me laatst op een verwijtende toon van beschuldigde.

8. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik open ook weer eens een topic als ik iets aan het eten ben. Baaaah!

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Sorry :)

Helpt het als ik zeg dat ze wel regelmatig een douche neemt? :p

10. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Nee dat hoef ik ook niet te zien niet bij vrouwen maar ook zeker niet bij mannen

Mijn man scheer ik iedere week. Zijn hoofd en de rest van zijn lichaam. Mijn eigen scheer ik dagelijks

11. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Oksels onthaar ik altijd, vind ik inderdaad ook hygiënischer (wat volgens mij ook gewoon onzin is dat het vies is, maar zal wel gehersenspoeld zijn door media etc.;)).

Benen alleen als ik ga zwemmen of met blote benen. Met een panty in de winter bijv. ook, en dat valt me wel vaak op dat vrouwen dat wel vergeten.. Dan heb je zo'n panty met haar.. Vind ik ook niet mooi.

Van onderen wil ik wel, vind ik ook mooier.. Maar dan ga ik gewoon kapot van de pijn en jeuk! Overal bultjes, heb zelfs al geprobeerd met aftershave, stond compleet in de fik, maar de bultjes kwamen gewoon nog! Laatste keer voor de vakantie paar weken geleden geprobeerd, en gelijk de eerste keer was het weer feest! Verschrikkelijk! Bikinilijn is voor mij genoeg..:)

Dus dikke boei! Maar ik trek dan geen minikini aan ofzo!! haha:cool:

12. sydneys

sydneys Niet meer actief

Haha ja maar op je hoofd zit geen grote "spleet" waar je zweet lekker in kan broeien zoals tussen je arm en romp. En op je hoofd zweet je daardoor ook veel minder, geen broeiplekjes haha

13. sydneys

sydneys Niet meer actief

Neen! :p en ik heb mijn lekkere cheeseburger dus echt aan mijn vriend gegeven. Ik zat bijna te braken.
    Jaaaa ik krijg braakneigingen van heel veel oksel en k*thaar!

Benen maakt me niet zoveel uit, zolang ik ze niet zie vind ik het goed. Tja dat is met okselhaar ook maar dat valt veel meer op dan beenhaar :p

14. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik zei niet braakneigingen,... Ik zei k"tsneigingen. Mag je dat ook al niet typen? Pfft :p

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

jeetje, werd je daarvoor gefiltert??? :$

16. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn baby heeft net gekotst en nu heb ik zelf kotsneigingen.

17. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.815
    19.110
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Als ik er gewoon logisch over nadenk, is het eigenlijk heel raar dat we als een stel schapen allemaal ons haar afscheren op allerlei plaatsen. Nou ja, in de oksel vind ik het wel frisser voelen om geschoren te zijn. Ook 's winters houd ik het daar echt goed bij, omdat ik het gewoon onprettig vind voelen als daar haar zit. Maar bijv. mijn benen scheer ik eigenlijk gewoon uit 'verplichting'. Ik realiseer me heel goed dat het mij (ons allemaal eigenlijk) maar aangepraat is dat behaarde benen lelijk zijn. Maar ja, die gedachte zit er nu eenmaal wel dus scheer ik mijn benen braaf.
    Schaamhaar is helaas-pindakaas, maar daar ben ik mee gestopt. Ik houd het kort en zo veel mogelijk in dat driehoekje bij elkaar en niet te wijd verspreid, zeg maar. Maar er piepen inderdaad wel eens wat haartjes onder mijn bikini of badpak vandaan. En dan let ik altijd al op dat ik laag uitgesneden broekjes koop. Toch kan ik het niet helemaal voorkomen. Maar dan denk ik maar dat een paar haartjes nog altijd minder vervelend zijn om naar te kijken dan dikke rode bulten van ingegroeide haren. En bovendien is dat laatste voor mij persoonlijk nog een stuk minder comfortabel ook. En ach, ik denk ook maar zo: wie zich er aan stoort kan voor zichzelf de keuze maken om niet naar m'n kruis te kijken, wat heb je daar te zoeken tenslotte?

18. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jawel hoor; zie hierboven.;)

19. sydneys

sydneys Niet meer actief

Waarom mag jij dat wel typen en ik niet? Nu begin ik aan mezelf te twijfelen.
    Kotsneigingen, he nu doet die het wel? Pfff ik weet het niet meer

20. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.815
    19.110
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Haha, waarom komt die van Beatissimam nu wel door het filter? Volgens mij gaat het bij meer om de locatie van bepaald haar ging Sydneys. Maar dat zagen ze dan blijkbaar weer over het hoofd.

Nou ja, ik ga slapen. Welterusten!

Deel Deze Pagina