Welke vrouw houd er niet van een gemaaid gazonnetje?

Discussie in 'De lounge' gestart door Debaky, 22 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nope, geen schaap, IK ZELF vind het mooi en lekker fris en zacht, wat een ander doet moet die persoon lekker zelf weten!

2. mumija

mumija Niet meer actief

Ik struikelde telkens over mijn schaamhaar, dus toen toch maar besloten het wat bij te knippen.
    Heb nu een bob.

3. Aylen

Aylen Niet meer actief

Het boeide mij totaal niet wat vrouwen met hun beenhaar deden, totdat ik in dit topic kwam. Ik denk dat ik het puur uit protest laat staan komende maand, lekker kotsneigingen uitlokken :p tjonge jonge, overdrijven is ook een vak hoor...

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Oh echt? Ik zet er op zon- en feestdagen altijd een krulset in!:D

5. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    *proest* :D

6. mumija

mumija Niet meer actief

Ja echt. Het klit veel minder nu. Moet het alleen elke dag fohnen nu...:)

Maar hey: krulset is ook een idee! Beetje poedel-idee..I love it!

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

Beenhaar ruik ik niet maar ik vind het alles behalve prettig om te zien.
    Maar ik ruik wel veel beter dan de gemiddelde mens volgens mij. En mensen die zweten ruik ik heel goed en als ik er dan okselhaar zie hangen dan krijg ik gewoon braakneigingen.
    Ik ruik van 10 meter afstand als mijn zoontje gepoept heeft terwijl er 3 anderen met hem bezig kunnen zijn zonder iets te ruiken, ik ruik heel veel vrouwen in hun maandelijkse periode. Ik ruik gewoon heel goed en van sommige geuren vooral zweetgeuren krijg ik heel snel kotsneigingen. Zeker als ik ook nog eens beelden van vies okselhaar erbij zie, dan kan ik die kotsneigingen niet meer verbergen
    Van kleine stoppelhaartjes heb ik dat niet maar van die vieze lange slierten,... Brrr

Ik had toch braakneigingen ipv kotsneigingen getypt. Er komt een rood streepje onder kotsneigingen en dan verander ik dat al automatisch. Lag niet aan zp, ik handelde veel sneller dan dat ik erover nadacht :)

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

haha:D
    ik adviseer je voor dreads te gaan deze winter,helemaal in!

ik vind het zelf niet mooi echt heel harig en dan met name benen / oksels, tussen de benen vind ik dan weer iets wat elke vrouw voor zichzelf mag weten,een beetje bedekkend kledingstuk lijktme sowieso fijn bij sommige dames. Verder zal het me aan mijn derriere oxideren hoe een ander er bij loopt. Zal gerust nog eens kijken als er harige benen voorbij wandelen die van een vrouw zijn maar haar keuze.

9. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ik vind braakneigingen ook een beetje overdreven. Mannen zie je met borsthaar boven shirts uit, beenhaar, armhaar, etc. En dan is dat gewoon mannelijk en bij vrouwen is het vies, dat is eigenlijk wel raar..

Zelf heb ik het ook met okselhaar dat ik het vies vind, maar dan bij mannen en vrouwen. Maar dan vind ik het bij vrouwen kaal mooi, maar bij mannen weet ik eigenlijk geen oplossing, want als ik iets er niet uit vind zien is het een kale man.. Maar waarom ik het nou vies vind vraag ik me ook af door dit topic..

Dit is ook wel een mooi stukje.. Okselhaar: Vies of natuurlijke schoonheid? - Artikelen over schoonheid - Proud2bme

10. Babyke34

Babyke34 Bekend lid

27 apr 2012
    535
    72
    28
    stad in Nederland :)
    Wij: Man en vrouw allebei okselhaarvrij
    Moet er niet aan denken 😁 vind het vies.

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.791
    113
    Tja...het is heel persoonlijk.

Ik vind een kale man ( beenhaar mag wel) juist wel erg aantrekkelijk.

12. Imensa

Imensa Niet meer actief

13. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoezo is het een mooi stukje? Waarom moet het zo uitvergroot worden, net als met die idiote beenfoto-hype nu.

Oh, stoer, ik ben een echte vrouw, ik heb oksel- of beenhaar!
    ???

Door ermee te koop te lopen, pronk je ermee. Doe je het dan alleen voor jezelf of vind je het dan wel belangrijk wat een ander van jouw beharing vindt?

Nogmaals: niks tegen de mens, ik vind alleen zoveel zichtbaar haar op benen of oksels vies.

14. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Teenharen bij mannen...die zijn eng :)

Maar benen doe ik ook alleen ivm zwemmen etc...
    Moet er wel bij zeggen dat ik een soort doorzichtige haren heb ofzo...kijk mezelf altijd scheel als ik wil zien of ik alles gehad heb of niet

15. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    'Volgens de fotograaf heeft één model zich zelfs teruggetrokken uit het project omdat ze vies was van haar eigen lichaamsbeharing, wat bewijst dat de huidige schoonheidsstandaarden vastgeroest zitten in ons bewustzijn. De fotograaf wil met zijn project niet zeggen dat vrouwen hun okselhaar moeten laten groeien, maar hij vindt wel dat het mogelijk moet zijn, dat je je hiervoor niet hoeft te schamen.'

Het ging mij nog meer om de tekst.. Maar ieder zijn mening wat bossi ook al zegt..

Ik scheer mijn oksels ook, maar vind eigenlijk niet dat iemand zich hoeft te schamen omdat hij/zij zich niet scheert. Nog even verder gezocht, maar volgens mij is het juist zo dat scheren minder hygiënisch is..

16. KleineFee

KleineFee Niet meer actief

Ik vind het ook geen smakelijk gezicht hoor, vrouwen met een bosje haar onder hun armen. Als je nu hele lichte onopvallende haartje hebt, prima. Maar ik vraag me echt af bij mensen met hele bossen onder hun armen en down under, vind je dat zelf mooi?

Zelf houd ik het allemaal bij. Oksels, benen en down under. Moet er niet aan denken dat mijn man eerst het oerwoud door moet om 'er in' te komen.

Sorry voor de vunzige opmerking, maar ik moet er echt niet aan denken al dat haar daar beneden!

17. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, dat kan toch? Ik moet ook niet denken aan okselhaar, dat vind ik bij mijzelf ook vies en naar.

Je moet je er ook niet voor schamen, of je nu een tapijt hebt of een smoothie bent; je moet doen waar je je prettig bij voelt!

18. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Precies.. Nou ga ik slapen, waarschijnlijk dromend over haar haha:D Nog nooit zo bij stil gestaan eigenlijk.. En ik wist ook niet hoeveel haar sommige vrouwen hebben:$, weer wat geleerd! (Dan mag je het trouwens toch laten laseren lijkt me..)

Hoe dan ook.. Welterusten!

19. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Hou sowieso niet van haar (behalve hoofd,wenkbrauw etc haar). Ook bij mijn vriend niet. Als ik wil flossen pak ik wel een flos-stokje :p

20. bo75

bo75 Actief lid

17 mrt 2012
    305
    0
    16
    alle puzzelstukjes bij verschillende artsen bij el
    Zuid-Holland
    Eens. Het is gewoon ingeprent dat het vies zou moeten zijn.

Deel Deze Pagina