Haar is vies en zou verboden moeten worden! Ik hou helemaal niet van haar....brrrrrrrrrr maar ook niet van borsthaar bij mannen. Mijn motto is gladder dan glad Dus ja ik vind dat je alles moet bijhouden want het ziet er zo onverzorgd uit. En braakneigingen kan ik er ook zeker van krijgen als ik iemand zie lopen die gewoon lak heeft aan de trend van glad zijn. Kriebels krijg ik er van. Bahhh!!
Ik vind het ook niet fris. Bij mij gaat het er af. Als ik mij niet scheer onder mijn oksels, en het is warm weer. Dan heb ik een zweetvlekken in mijn t-shirts Als ik het scheer heb ik er bijna geen last van gelukkig.
Blegh zo vies al dat haar. Bij mij gaat er om de dag overal een scheermes over en ja ook in de winter. Ik heb een hekel aan stoppels
Ik vind het niet hygiënisch en er onverzorgd uit zien.. Daarom gaat het er bij mij af.. Althans, m'n schaaksters trim ik, en de rest is kaal.. Wat een ander doet, prima, kijk ik de andere kant op
Ik ben n luie scheerster Nu helemaal met m'n dikke buik Heb n elektrisch scheer apparaat aan geschaft Echt ideaal Zo snel klaar heerlijk ben met 10 min weer helemaal "kaal" En niets meer geklooi met n mesje De protest dames heb ik echt zwaar respect voor Als ik alles zou laten groeien Dan zie ik er uit als sasquatch hahaha
Ik krijg dus walgnijgingen als ik langs zo'n parfum winkel loop. Nee geef mij maar puur natuur hoor. Ik denk dat er veel meer mannen zijn die parfum een afknapper vinden.
Dat wilde ik ook doen maar ze lagen helaas voor mij in de richting van de zee, als ik dus de kids in de gaten hield zag ik eerst haar.
Haha, wat een leuk topic. Hier gelukkig gezegend met kort okselhaar ed. Hoef het niet vaak te scheren of epileren. In de winter wil ik ook gerust wel eens een weekje overslaan. Mijn benen hebben ook nog geen mesje ofzo gezien met dit mooie weer. Heb blonde haartje en kort dus vond het nog niet echt nodig. Op het werk toch een lange broek aan. Eenmaal thuis wel een rok of korte broek, maar je moet turen om haartjes te zien. Nu met de zw.schap wel meer haar op mijn buik, maar dat ziet verder toch niemand.
Hahaha, vindt het wel een grappig topic Het is maar haar Ik scheer mn oksels en poes wel meerdere malen per week maar mn benen die laat ik rustig een poosje ongeschoren, draag toch geen korte dingen waarbij de benen te zien zijn zweet oksel problemen heb ik een ideaal spulletje voor, ik heb bij kruidvat een odorex depper gekocht, en dan ga je eerst s avonds douchen dan doe je je oksels met dat spul behandelen dan ga je slapen en ben je paar dagen beschermt tegen klotsende oksels, heb je ook geen natte vlekken meer in je shirtjes,
Tja ach, het groeit daar natuurlijk niet voor niks. Vies vind ik het niet, maar ik vind het er, in mijn westerse ogen, niet mooi uit zien.
Jeetje...het is maar waar je je 'druk' om maakt Ik vind het zelf ook niet alles, aan de onderkant zelfs onsmakelijk, maar dan kijk ik maar de andere kant op. Dat dit de norm is, betekent niet dat het moet. Het zou wat zijn zeg! Dat mijn buurvrouw zichzelf ineens helemaal glad scheert, omdat ik het geen gezicht vind. Dit leren we onze kinderen toch ook niet? Mbt mannen...dat vind ik weer geen gezicht als het helemaal glad geschoren is...Zo zie je maar..ieder zijn/haar ding. Dat het dan bij vrouwen de zogenaamde normen is en bij mannen niet, heeft er in mijn inziens niets mee te maken. Nou dames, geniet in ieder geval nog van deze mooie dag. Ondanks alle ongemaaide gazonnetjes
Ik maak mij er absoluut niet druk om hoor hahaha heb wel wat beters te doen Vond het alleen een ranzig gezicht
Ik zelf scheer ook alles weg toen ik een aantal weken hele geïrriteerde benen kreeg door het scheren dacht ik van NEE heb het een klein beetje laten groeien om over te stappen op waxen nu nergens meer last van en super gladde benen..geen haar op m'n been die daar blijft zitten want ik vindt het gewoon smerig en walgelijk denk zelfs dat manlief me zou verlaten als ik alles zou laten staan...bah!
Nou ik ga liever voor overal glad, voelt fijner en frisser naar mijn idee (persoonlijk gezien). Dat anderen dit niet doen, moeten ze allemaal zelf weten. Hier doet man het trouwens ook weghalen (nee, niet de benen ) maar wel de oksels trimmen en ook down under, en daar ben ik het helemaal mee eens. Maar ik lees van sommigen dat ze in de winter hun benen en oksels niet ontharen. Heb het niet over sommigen die wel eens een weekje over slaan, maar degenen die een heel winter een vachtje laten zitten 'omdat toch niemand ze ziet, of omdat er geen korte kleding wordt gedragen'. Eh... en de bed partners dan. Die mogen de harige benen wel mooi aanschouwen. Of vinden zij het wel sexy bij hun lady's?
Oh ik kan zo jaloers zijn op blonde haartjes. Ik doe benen en oksels in de zomer elke dag met een mesje onder de douche. En dan nog kan je bij mijn oksels de haartjes zien. Gewoon omdat ze zo donker zijn. In de winter iets minder vaak. Het gekke is dat mijn armen wel vrij lichte haartjes hebben. Ik heb 2 jaar geleden mijn oksels willen laten laseren maar dit is niet gelukt. Ik kreeg brandplekken! Echt heel pijnlijk. Maar als het apparaat wat lager werd gezet dan gingen de haartjes weer niet weg. Ik heb te stugge haren voor mijn huid zeg maar.
Zelfs tijdens mn zwangerschap zorgde ik er nog voor dat alles 'netjes' was, als ik me 3 dagen niet geschoren heb begin ik me al viezig te voelen. Oh als ik er alleen al aan denk om zo'n bos in mn onderbroek te hebben... Ook zo fris met plassen enzo. Bah nee..
Het zal mij een zorg zijn wat een ander doet - en ik hoop dat het insgelijks is. Ik scheer mezelf wanneer er wat te zien valt. Voor de rest roept mijn partner: kan-me-niet-schelen, kan het jou wat schelen? Waarop ik zeg: kan-me-ook-niet-schelen, en dus doen we lekker waar we zelf zin in hebben. Ik scheer mijn benen wanneer ze te zien zijn, mijn bikinilijn alleen wanneer ik ga zwemmen en mijn oksels altijd, verder nog wat zones die ik onprettig vind wanneer daar haar groeit, en voor de rest heb ik wel wat beters te doen. Mensen die elke dag hun benen gaan scheren... jeetje! Ik moet er zelf persoonlijk niet aan denken. Ik wil echt hele andere dingen doen met mijn tijd Ik kan wel bezig blijven. En om eerlijk te zijn vind ik de scheermesjes reteduur. Ik gebruik Venus en heb nog geen goedkope mesjes kunnen vinden (helaas). Dus hook me up if you got some
Ach het zal mij jeuken een vrouw moet doen wat ze zelf wil of juist niet wil. Kijk ik hoef het schaamhaar niet te zien want dat is niet netjes. In de zomer scheer ik mijn oksels en onderbenen. En in de winter heel af en toe. Maar ik draag bijna nooit shirtjes waarbij je de oksels kunt zien en al helemaal geen korte broeken. Heb trouwens ook hele lichte haren die je haast niet ziet.