Welke vrouw houd er niet van een gemaaid gazonnetje?

Discussie in 'De lounge' gestart door Debaky, 22 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Nou scheren doe ik gewoon onder de douche, zo gebeurd. Hooguit 5 minuten. Dus dat kost nou niet bepaald veel tijd van mijn dag haha

2. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Kan mij niet druk maken om lichaamsbeharing, het hoort er nu eenmaal bij.

Vind het wel verzorgder staan als het regelmatig bijgeknipt word.

Zelf scheer ik wel maar niet vaker als 1x in de week. In de winter niet eens vaker als 1x in de maand.
    En nu ik zwanger ben en er al amper bijkom niet eens wekelijks.
    Heb dan wel de mazzel dat ik weinig beharing heb en blonde haartjes.

Mijn zus heeft erg veel beharing en scheerde dit ook, met als gevolg dat ze hele grote ontstekingen had in had liezen en oksels.
    Dit vind ik persoonlijk veeeeel lelijker als een beetje beharing.

Bij mannen vind ik het helemaal lelijk als ze geschoren zijn. Vooral kale benen bij mannen vind ik lelijk.
    Het is dat het zo kriebelt anders had mijn man zelfs van mij een baard mogen laten staan. Hij heeft nu regelmatig stoppelbaardje wat ik errug sexy vind staan.

3. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Scheelt dat mijn man in de winter zijn vachtje ook laat staan... ;) Dan liggen we samen te meuren in bed... Licht uit en je ziet er niks van... :D Mijn man kan het echt geen donder schelen of ik wel scheer of niet, hij vind het allebei prima. En andersom vind ik dat ook.

Mijn man is trouwens over zijn hele lichaam stevig behaard, behalve op zijn hoofd... Daar is hij zo kaal als een biljartbal...

4. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Ik doe alles epileren! Eerst deed ik het dagelijks onder de douche bijhouden met scheren maar met epileren blijft het langer weg.
    Ik vind mezelf mooier en sexy alles alles glad is ;) en vriendlief vind het ook fijner. Daarnaast voelt het frisser.

Vriendlief doet sowieso alles trimmen en af en toe zijn paar aanwezige borsthaartjes en oksels scheren. Dit vind ik veel frisser en mooier. Ieeeeh hou niet van behaarde mannen.

Als andere vrouwen het hebben? Moeten ze helemaal zelf weten, ik vind het alleen niet mooi om te zien.

5. Imensa

Imensa Niet meer actief

Hmmmmm lekker moeder

6. Amare

Amare Niet meer actief

De nieuwe mode:

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Oh jakkess :(

8. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Oksels en benen: als ze zichtbaar worden, mesje erover.
    Downunder: heel af en toe een snoeibeurt. Ik zwem zelden, dus waarom zou ik de snoeischaar erbij zoeken?

9. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

1 woord: Brrrr!

10. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Wat ik zo grappig vind is dat een heleboel mensen niet doorhebben dat ze geïndoctrineerd zijn. Ik ben het zeker, vind ongeschoren oksels tegenwoordig ook een raar gezicht en houd het bij mij ook lekker glad. Maar vroegâh hadden de meisjes bij mij op de middelbare school echt geen geschoren oksels of benen. Eindexamen 1993. En lees eens wat 'oudere' erotische scènes in boeken, daar is schaamhaar nog een integraal deel van de s**sscènes.

11. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    In 1993 had ik nog niet eens schaamhaar hahaha!!!!

Ik vind het werkelijk geen gezicht, zo niet-vrouwelijk!

12. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Haha :D nou dan liggen jullie er harig eh..warmpjes bij in de winter Als jullie er allebij in kunnen vinden, prima toch. ;)

Wow die foto die Imensa plaatst. Dat is toch zwaar nep, zoveel en zulk lang haar op die plekken, of toch niet.:$

13. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.824
    19.145
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Serieus, hoe plas jij dan dat de urine op een plek terecht komt waar haar zit??

14. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Natuurlijk of niet, ik ind het er niet fris uitzien. Ik vergeet nooit een vrouw in het zwembad. Ze kwam het water uit en er kwamen 5 plukken shag uit haar bikinibroekje. Sorry maar dat vind ik echt goor. Okselhaar en beenhaar nog tot daaraan toe, maar er zijn grenzen brr

Ik ben gezegend met heel weinig lichaamsbeharing. Ik hoef mezelf eigenlijk niet te scheren, af en toe haal ik de pluisjes ff weg haha als ik ga zwemmen ofzo. Die foto's die hier gepost worden vind ik haast indrukwekkend haha

15. SDonya

SDonya Niet meer actief

Als je plast dan loopt het urine toch ook langs je schaamlippen en daar groeit toch ook haar op ;)

Of hou jij je schaamlippen uit elkaar als je plast?:(

Vind het ook ranzig zo'n bos daar.. Vooral tijdens het menstrueren of met plassen idd..

16. Imensa

Imensa Niet meer actief

Is toch heerlijk:D en dan tijdens de menstruatie maandverband gebruiken..... hmmmmmmm

17. mumija

mumija Niet meer actief

:D:D:D

.....en dan ga je zitten, en dan voel je PLOP....zo´n heerlijke klodder...:D

18. Imensa

Imensa Niet meer actief

Kun je hem daarna met een papiertje tussen je haren weg gaan plukken brrrrrrr

19. Jolina

Jolina Niet meer actief

Gadverdamme........

20. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Liever 5 haren op mijn benen (meer staan er niet) dan dat heel mijn benen open liggen van de rotslecht genezende en bloedende wonden.
    Want die heb ik dus elke keer als ik een scheermes op mijn benen zet.

Mijn oksels werk ik gemiddeld elke 2 maand bij. En zelfs dan ben alleen ik het die die 3 mini-haartjes ziet.

Hier groeit dus quasi niks.

Ik heb overigens een tijd daar downstairs ook gescheerd, maar het enige effect waren dus van die evengrote mega-wonden zoals op mijn benen. Die rotslecht genezen.
    Op de duur mee gestopt en nu ... groeit er gek genoeg bijna niks meer en moet ik gewoon niet meer scheren :).
    Bovendien vond mijn partner het op die plek "kaal" echt maar niks. Hij liet mij de keuze, maar hij liet toch echt wel duidelijk zijn voorkeur merken.

Als een ander helemaal niet scheert ... so be it en ik ga er echt niet van wakker liggen. Da's haar keuze.
    En als het jou niet aanstaat ... dan kijk je volgende keer maar de andere kant uit.

Deel Deze Pagina