Mijn zusje!(hahahaha) Catherina Zeta Jones. Eva Greene. Doutzen Kroes. In tombraider:Angelina Jolie. En mijn Oma niet qua looks maar wat die vrouw heeft moeten verduren en nog steeds positief is daar kan ik niks anders dan respect voor hebben en ik waardeer haar ook enorm.
Gek is dat, ik heb niks met blond... niet met mannen en dus ook niet met vrouwen Veel make-up en jeugd vind ik ook niet aantrekkelijk. Een beetje getekend is zoveel mooier. Al vind ik Emma Watson ook heel knap, net als Natalie Portman, maar dat is omdat zij een heel klassieke uitstraling hebben.
Hier moest ik stiekem dan om lachen. Daar is tegenwoordig niets natuurlijks meer aan. Die heeft veel aan zich zelf laten doen. Ontzettend lelijk!
Jennifer Aniston! Met stip op nr. 1! Anne Hathaway Meghan Ory Evangeline Lilly Beyonce Olivia Wilde Mila Kunis
Haha lelijk hè. Tja als je uiterlijk zo ontzettend belangrijk is en je hebt de mogelijkheid dan kan je wel eens gekke dingen doen. En ze was eerst echt knap! Helemaal niet nodig al die poespas. Zonde.