Rachel McAdams Mila Kunis Alyssa Milano Catherine Zeta Jones Anna Hathaway Cristina Hendricks (Mad men)
Lauren Cohan (zij speelt Maggie Greene in the walking dead) Kat von D Liv Tyler Doutzen Kroes (hoe perfect kan iemand zijn?)
De vrouw die ik zie als ik in de spiegel kijk! Sooo een mooie vrouw! Geweldige karakter....wauwieee gewoon
Dan ga ik ook voor Michelle Pfeiffer. Dat is één van de weinige vrouwen die nog niets aan haarzelf heeft laten sleutelen.
Beyoncé met stip op 1! Keira Knightley. Carice heb ik nooit mooi gevonden, lelijke tanden! Bovendien vind ik haar samen met Halina Reijn zó overdreven mediag**l doen. En nu dat Carice zich heeft laten verbouwen is het er niet beter op geworden.
+1... ik vind bijv. Angelina Jolie, Anna Hathaway en Kate Winslet absoluut niet knap (zacht uitgedrukt) en toen ik Doutzen Kroes een keer zonder make-up zag dacht ik ook 'je lichaam is mooi, maar je gezicht is verre van knap' Maar smaken verschillen idd (gelukkig maar) Ik vind zelf Jessica Alba, Miranda Kerr en Kim Veenstra knap
Deze! Model van rembo styling. Verder kate winslet in Titanic. Ik vind Doutzen Kroes wel knap maar niet meer dan dat. De wow factor ontbreekt. Oh ja Liv Tyler is ook wow Ohja model Helena Christensen. Wel wat ouder maar nog steeds zo mooooi en dan vooral die ogen. Ben jaloers.