Nou pfff.. Ik was helemaal gek van haar, zo knap maar op een 'gewone' manier, hoe leg ik dat uit.. Bij sterren vind ik het al snel zo woooow-mijlenver-van-m'n-bed-show en zij was iemand die prachtig is maar die je ook bij wijze van op straat tegen zou kunnen komen ofzo.. Wat zonde
In haar vroegere jaren zeker Michelle Pfeiffer! Nu met al die botox en onnodige neuscorectie een stuk minder. Ik vind Katie Holmes echt een ontzettend mooie vrouw.
Dat vind ik zo respectloos he.. je noemt iemand toch ook geen dikke koe?! :x en wie zegt dat slanke dames geen echte vrouwen zijn.. bah ik kan dat niet begrijpen.
Dacht ik ook al... Kennelijk is iemand op haar omvang (overgewicht bedoel ik dan) beoordelen niet erg maar over dunne mensen mag je altijd van alles zeggen. Daarbij, niet iedere dunne persoon kan iets aan zijn/haar ondergewicht doen.
Vrouwen die niet te koop lopen met hun uiterlijk... vind ik knap.. heeft toch meer dan iemand met 6 lagen plamuur en dergelijke
Ik zie hier zowel nathalie portman als kiera knighley voorbijkomen. Beiden heel knap, maar wie is wie? Moet je eens googelen op images: 'nathalie portman vs kiera knighley' Scary gewoon !!!
Ze lijken inderdaad erg op elkaar, maar toch vind ik nathalie veel mooier.. ze heeft een veel fijner en vrouwelijker gezicht
-Adriana Lima - Audrey Hepburn - Mona Johannesson - Gloria Estefan - Janet Jackson - Anne Hathaway -Olivia Newton John - Penelope Cruz - Julia Roberts