Lieke van lexmond staat bij mij op nummer 1 Verder Chantal janzen en Nicolette van dam. En buitenlandse ook wat oudere maar knappe vrouw van csi Mary marg helgenberger
Toch wel (meestal) donkere vrouwen met een klassieke uitstraling. Onder andere: Georgia May Jagger, Grace Kelly, Salma Hayek, Princess Caroline, Doutzen Kroes, Adriana Lima, Halle Berry.
Ik vind Nathalie Portman een stuk knapper dan Kiera Knightley! Nathalie Portman zet ik trouwens ook bij mijn lijstje van knappe vrouwen
Meen je dat nou?? Haar haar is trouwens wel heel mooi met die golvende krullen... maar haar gezicht kan ik niet echt knap noemen.
Haha ik vind haar gezicht dus wel knap zo Het ziet er natuurlijker mooi uit en niet zo 'gemaakt' als met make up.
Ik ben erg slecht in namen, maar heb zo goed als alle beauty's uit dit topic samengebracht in een pinterestboard en daaruit mijn top drie samengesteld: Emilie de Ravin (natuurlijke schoonheid) Sandra Bullock (fijn gezicht) Katherine Heigl (uitstraling)
Ik heb altijd al een zwak gehad voor Meryl Streep! Ik vind haar niet erg knap of zo (maar ook niet lelijk!), maar wat een uitstraling en energie heeft die vrouw!!