Eentje met donkerblond lang haar uit het noorden van Nederland was dat, die geen woord engels verstond... Kim vind ik wel een tof wijf! En mooi!
Er was toen een programma op tv. waar kim was gestopt met roken. haha. Wat heb ik toen gelachen om haar zeg.....ze heeft het toen niet volgehouden. maar ze deed het gewoon grappig
kim holland..(vind ik gewoon vies om te zien) bridget maasland (heeft een mega ouwe verschrompelde nek) katja schuurman (die mond van haar trekt haar hele uiterlijk naar onder) viola holt tooske patricia paay femke halsema
Patty Brard, zo'n vreselijk nep mens! Tooske vind ik ook niks aan Nance die kan me ook gestolen worden. Eigenlijk vind ik al die SBS6 vrouwen maar B-artiesten...
froukje de both bonnie viola holt kim feenstra die cat woman patty brard tooske inge de bruin met dr paardemoel ankie van grunsven of hoe je dat ook schrijft kim holland
Mee eens en zal er nog een paar aan toevoegen. Tooske bahhhh. Nance bhaaa. wendy nu vroeger ging het wel. Nu bahhhh. sylvie bahhh. yolante bhhhh. Ze zullen wel knap zijn maar. Ze maken op mij totaal geen indruk wat een jakkers vrouwen. Nepperts zijn het.8)
Of nog irritanter, ze probeert zo te praten. Maar volgens mij zitten haar kaken op slot ofzo, haar mond blijft in 1 houding staan en dan zie je die lippen een beetje bewegen, heel irritant. Zolang ze haar kop maar houdt, gaat ze wel, maar ja, dat is het probleem met politici hè ! Haha en Tori Spelling en Donatella Versace zijn inderdaad gewoon eng! Ik vind die nieuwslezeres van RTL, Susanne Bosman een raar hoofd hebben, vooral die mond, net een omgebouwde kerel.
*is diep aan het nadenken* Ik heb het aan manlief gevraagd; Daphne Dekkers Georgina Verbaan Lady Gaga Madonna Drew Barrymore Cher Katja Schuurman Tot zover zijn inbreng P.s. wat ziet ie in godsnaam in mij?
Hmm.... Ook wel bekende vrouwen, maar vooral die vrouwen die met 30 lijken op 45, in dezelfde Gaastra-achtige jas als hun man lopen en hun haar rood/paars verven en kortwieken. (sorry als ik mensen tegen het verkeerde been trap). Ik denk dan altijd, "doe dan nog een beetje je best"! Zelfs een goedkope kapper kan hier meer van maken en praktisch hoeft niet perse lelijk te zijn. Maar goed... ik moet oppassen, straks ben ik zelf 35 en heb ik ook zo'n jas. Er zal wel een reden zijn dat zoveel vrouwen op hun man gaan lijken.... Qua bekende vrouwen zijn het Tooske en Sylvie Meis... doe niet zo overbodig!! Volgens mij zijn die vrouwen veel slimmer dan ze zich voordoen, maar ik irriteer me echt rot aan hun P.C. Hooftkoppies.
Hmmm lelijke vrouwen..ff denken...woeps, heb je ff Paris Hilton vind ik echt niet mooi! Froukje de Both Isabelle (vroeger van TMF, weet haar achternaam niet) Uma Thurman Meryl Streep Halina van Reijn Sarah Jessica Parker Janice Dickenson Chantal Jansen Kim Lian van der Meij Gwyneth Paltrow Sanne Wallis de Vries Rachel Hazes Zo, volgens mij heb ik best wat originele namen bedacht
Victoria beckham wat is dat een lelijk mens zeg.. echt niets moois aan haar... ze is ook zo ongezond mager,, en dan die opgepompte tieten erbij.. lelijk gewoon http://www.realbollywood.com/news/up_images/11117360.jpg http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2006/06/victoriaBIG250606_228x510.jpg victoria.beckham (image)