Connie Breukhoven Wat een opgetrokken eendebek zeg, bah bah! Met die enge brede tuitlippen en die strak getrokken spleetogen...maar zelf vind ze zich mooi, da´s wel fijn voor dr...
Ik sluit me gewoon bij de rest aan want alle namen die hier tot nu toe zijn genoeg vind ik ook echt verschrikkelijke vrouwen. En ik zal er zelf nog één bij zetten : onze eigen Beatrix, die mag ook wel eens een ander kapsel..
Ik vind Uma Thurman wel wat hebben. Ik vind haar niet superknap maar ze heeft wel uitstraling en ze is tenminste niet zo standaard.
Kim Feenstra praat 'zo raar' omdat ze zeer slechthorend (bijna doof) is! Ze draagt hiervoor ook een hoorapparaat. (ik lees net alle berichten terug en zie dat dit al gemeld is...oeps....8)) Ik vind het trouwens een mooie vrouw
Heb haar er net voor en dacht er ook aan Vind haar echt niet mooi ! Maar wel weer geweldig ...... Ze heeft zo'n eigen stijl I love it
er zijn er vast wel meer maar kan nu op eentje gelijk komen sneulanthe (yolanthe0 ik vind haar zo nep en zo overdreven bah!!!
hihi..we halen alles werkelijk door elkaar... Dat was Sanne...en Sanne komt uit het Oosten...(Den Ham om precies te zijn...) En iemand zei: mijn engels is nie zo goed, maar ik ben slimmer als die Kim... Kleine notitie van een juf (sorry): dan is het: ik ben slimmer DAN die Kim! hihi! En Kim is idd (zo goed als) doof, dus daar kun je haar nie op afrekenen...(gelukkig werd er al een berichtje ingetrokken!) Liefs
Sugar Lee Hooper (misschien gemeen omdat ze er niet meer is maar ik vond haar walgelijk om te zien). Verder erger ik me aan Lieke van Lexmond en Patty Brard. En die verwaande kop van Tyra Banks, ook al is ze wel mooi om te zien, haar knapheid wordt opgeheven door die bijdehante bitchy blik.
Waar ik kippenvel van krijg (ok ok soms door aangespoord door hun gedrag...): Ellemiek Vermolen Patty Brard Angelina Jolie Moniek Smit Yvon Jaspers Lieke van lexmond Viola Holt (IEIEIE!!!)
Gigi Ravelli (lorena uit GTST), sorry maar vind haar zo'n arrogante kop hebben (niet dat ik moeders mooiste ben maar toch).
- patty brard -Bridget Maasland (heb ook niks met haar) -Yolanthe cabau van casbergen (veel teveel in de media en allemaal zo overdreven... bah) -Lieke van lexmond (beetje TE altijd) -met tooske ragas heb ik ook niks trouwens -Nicolette van dam kan niet presenteren vind ik Die Catwoman is idd niet om aan te zien haha wat een foto zeg.