Dag Dames, Zal mezelf even voorstellen. Ben Veerle , 38j en eerste ivf, 1 mooi gevormde embryo teruggeplaatst vorige zondag. Eerste dagen had ik een steekje hier en daar.... Wat winderigheid ... Nu sinds vandaag heb ik menstruatiepijn. Onderbuik en rug en af en toe steken in de lies. Ik ben zo lastig... zoek constant op Google voor de kenmerken, word lastig van mezelf. Is dit juist een goed teken of niet ? Is dit innesteling of menstruatie? Ik neem utrogestan en heb geen bloedverlies. Zou een CB test nu al resultaat opleveren of te vroeg ?
Hoi ik begrijp dat je een verse terugplaatsing hebt gekregen. Dan is het zeker nog te vroeg om te testen.. dan ben je 8 dpo. Zou nog zeker 2 dagen wachten liefste 4 dagen. Succes!!
Het is denk ik idd nog te vroeg om te testen, Heb je ook pregnyl gespoten? Ik zit nu op 4 dagen na terugplaatsing van 2 embryo's, wachten is moeilijk he Ik probeer het te rekken tot maandag, dan ben ik 10 dpo, jij zou wellicht zondag een poging kunnen wagen maar het zegt nog niet alles
Ik word helemaal gek van dat wachten Ja ik heb ook pregnyl gespoten. Ja ik dacht ook van te wachten tot maandag.. Normaal vliegen men dagen nu sluipen ze
Haha ja herkenbaar! Pregnyl is pas na minimaal 10 dagen uit je lijf. 5000 dan als dosis. Als je dubbele dosis hebt gespoten kan het nog langer in je lichaam aanwezig zijn. Dus ik weet niet wanneer je het hebt gespoten op welke datum. Spannend! Ga je zondag een testje wagen denk je?
Ik test altijd pas zeker 13 dagen de ovitrelle en t liefste als ik 13dpo ben zodat ik ook weet of ik.gelijk met utro kan stoppen. Bevalt goed zo laat testen
Ik heb van 9 maart gonapeptyl aan het spuiten, op 16maart is daar menopur 750 bijgekomen Op dag 25 ovitrelle gespoten en 2 dagen later de pick-up en op dag 30 teruggeplaatst.... Ik wil heel graag een test doen zondag ... Misschien wacht ik wel tot maandag. Langst de ene kant wil je testen, langst de andere kant is het ook beangstigend op een bepaalde manier... Ooohhh wist niet dat zo heftig kon zijn Zou jij testen zondag of maandag ?
Ik heb decapeptyl gespoten en ik begreep dat dit niet een test beïnvloed, maar met pregnyl of ovitrelle zou ik niet te vroeg testen om niet valse hoop te krijgen... Snap je wel heel goed hoor, het wachten is killing
Vrijdag moet ik bloed laten trekken... Misschien houd ik het wel tot dan vol Mijn lichaam geven zoveel signalen Maar weet niet of ze positief of negatief zijn
Ik zelf ga dit keer proberen te wachten.. Vorige maand biochemische zwangerschap gehad. Op dpo 9 licht positief. Begon paar dagen daarna met bloeden. Ik mag donderdag bloed prikken.. dus moet maandag en dinsdag geen bloed zien, dan is t een goed teken.. ❤️
Menstruatiepijnen.. Vanochtend heel erg.. Nu met vlaagjes ... Ben best humeurig en zin in zoet en zout
Niet echt kwaaltjes nog, af en toe beetje gerommel in mijn buik maar dat kan van alles zijn. Niet zo veel voelen maakt net zo onzeker als van alles voelen pff
Ik heb ook hele dag door wel menstruatiekrampen. Lichte trekkende liezen. En vanochtend had ik twee keer een hele felle steek/kramp, duurde 30 sec ongeveer. Moest het wegpuffen zo zeer, hoop de innesteling Maarja je lijf kan je zo voor de gek houden. Voel elke terugplaatsing wel krampjes en steken, gevoelige borsten. Heb alleen dit keer geen pregnyl of iets gespoten voor het eerst.. helemaal eigen cyclus.. dus dat is wel anders dan andere keren.