Hier ook een knalrode bugaboo cameleon. Ik woon op 3 hoog dus moet 3 trappen op...maar ik laat het onderstel beneden en hoef alleen de buggy mee te tillen. Hij rijdt heel fijn, of het nou in de stad is of een boswandeling en handig kliksyteem. Heb nooit spijt gehad van deze (dure) aankoop.
Hier een easy walker, en ik vind 'm super. Dit is ook onze tweede wagen. We hadden eerst een quinny buzz, maar die hebben we na drie maanden de deur uitgedaan!!!!
oke komt ie eerst de quiny speedy gehad. erg groot maar reed super. en mijn meisje was heel snel uit de wagen bak toen de quiny buzz omdat ze daar een fijne kleine zitting hebben voor haa toen super maar wagen reed voor geen meter nu de bugaboo frog (meisje is al 1 jaar ) maar hij rijd heerlijk en wou da tik het eerder had gedaan. wat een super wagen
Wij hebben een Quinny Speedi.. Ik kan er zelf goed mee over weg.. Makkelijk in te klappen en weer op te zetten.. Dreami klikt er makkelijk in, maxicosi ook... Ik vind hem ook lekker/prettig rijden.. Maar als ik hem achterstevoren mee "sleep" om de wind uit de bak te houden, dan zwabbert t voorwiel ( tis een 3 wieler)Ik zal nog eens in t boekje neuzen of t voorwiel dan even vast gezet kan worden, dan zwabbert t wellicht niet meer.. Verder is de dreami klein( of Gijs al vrij groot) Kon hij er laatst nog wel in liggen te slapen, zal ik hem dat nu niet aandoen.. ( geen probleem als hij tijdens t wandelen in slaapt valt hoor) maar als alternatief voor een bedje bij opa en oma bijvoorbeeld..
Hier nog een bugaboo cameleon. En vind hem super!! Heerlijk licht, makkelijk met inklappen en tillen. Boodschappenmandje is inderdaad irritant maar je went eraan hem niet te gebruiken, haha. En met de buggy stand wordt het beter....
hier een quinney speedi heerlijk wagen ik vindt hem niet zwaar, heb een keizersnede gehad en mocht eigenlijk niet tillen maar wegensomstandig moest het, en kon dat ook makkelijk en hij rijdt super makkelijk te doen met 1 hand of met hond ernaast. en hij is lekker hoog ook fijn als je lang bent of je partner het voorwiel kan wel vast gezet worden zag de vraag hier voor bij komen.
Wij hebben een Mutsy. Nog ni mee gereden, maar lekker brede (lucht)banden, dus voor mij ideaal. Verder bijna alles uitwasbaar, ruim en te gebruiken tot 4 jaar.
Wij hebben een Bugaboo Cameleon (donker grijs/off white). Echt een super fijne wagen!! Hij is erg licht en wendbaar en makkelijk in- en uit te klappen. Wij zijn er erg blij mee.
Ik had bij mijn eerste een mutasearts transporten (4 wieler), fijne wagen. Minpuntje is dat jonge kindjes van 6 tot 12 maanden onderuitzakken in de zitting en niet comfortabel meer zitten. Koelstra (knalroze) buggy. Fijn ding om mee te nemen in de auto, rijdt voor een buggy erg fijn. Bij de tweede heb ik de X-adventure twinco gekocht. Hele fijne wagen voor een duo. Heel makkelijk wendbaar niet te zwaar, makkelijk in te klappen, kindjes blijven goed zitten. Nadeel vind ik de babynestjes die je niet kunt bevestigen waardoor ik nu voor de derde: Een mutsy slider heb gekocht. Onding!!!!!!!!!! maakt moelijk bochten (grote bochten daarin tegen wel makkelijk), moet echt wennen aan de manier van besturen. In een winkel een draai vooruit of achteruit maken is niet te doen. Ik wil er vanaf!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wij hebben de Stokke Xplory. Kinderwagen kost wat, maar dan heb je ook wat Ik vind het een ideale kinderwagen.
Wij hebben de Stokke. Super kinderwagen, rijdt erg soepel. Kind zit lekker hoog. Alleen weet niet wat ik straks moet doen als tweede kindje wordt geboren..
wij hebben de mutsy 4 rider. We hebben hem natuurlijk nog niet echt kunnen testen maar we hebben er voor gekozen vanwege de wendbaarheid. je kan zelfs in een winkel omdraaien tussen de rekken. En omdat de reiswieg vrij hoog is dus je kindje niet zo verweg ligt. en hij is licht wat ook fijn is. en natuurlijk niet onbelangrijk is dat wij hem heel mooi vinden.
Wij hebben voor de Mutsaerts Style Combi zwart gekozen, de voorste wielen kun je op zwenkstand en vaste stand zetten, en hij is vrij makkelijk inklapbaar, moet er nog ervaring mee op doen natuurlijk, maar hij lijkt mij erg handig
Hier ook een Stokke. De beste koop die ik ooit gedaan heb! Inderdaad hij kost wat maar dan heb je ook wat! Zou nooit meer iets andres willen. Suc-6!
Teutonia Fun... Super kwaliteit !!! weliswaar niet overal verkrijbaar (is Duits) maar met 'n pink bestuur ik hem en als ik me in een smal winkepad wil omdraaien met een zwaar mandje boodschappen staat hij in een zwiep de andere kant op
wij gebruiken een mutsy urban 4rider, en die bevalt uitstekend. erg wendbaar maar door de zwenkfunctie maar deze functie is ook vast te zetten zodat je zelf kan kiezen wat je prettig vind. (de oma's vinden het bijvoorbeeld vreselijk en zetten em altijd vast) ikzelf en mijn man vinden de zwenkfuncite juist heel fijn vooral in winkels ed.