Joolz Day

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door shar89, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shar89

shar89 Niet meer actief

Wie van jullie heeft een joolz day? En als je deze wagen hebt, bevalt ie?

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ja, wij! Een jeans kleurige met zilveren frame. We zijn er zeer tevreden mee, de wagen is mooi, stoer, handzaam, heeft een grote reiswieg waar onze dochter tot ruim een half jaar in paste, mn man is helemaal blij dat het een van de weinige wagens is met een lederen handvat ipv dat schuim. Het zitje kan van je af en naar je toe wat ik ideaal vind voor het eerste jaar. En hij is lekker hoog waardoor je onderweg altijd een kinderstoel bij je hebt. En niet onbelangrijk nu onze 2e op komst is; bij de bugaboo die qua prijsklasse en formaat vergelijkbaar is, rits je de reiswieg en het zitje in dezelfde ring/frame. De Joolz heeft een reiswieg en een zitje. Als we straks dus met beide kids op weg zijn, dan liggen zowel reiswieg als zitje in de kofferbak en kunnen we ter plekke beslissen wie er in de wagen gaat en wie in de draagdoek. Bij de buggaboo kan dit dus niet zo snel.

De enigste nadelen die ik kan bedenken zijn:
    - Kleine boodschappenmand
    - uuuh....

3. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik heb m!!
    Ons kindje is er nog niet, maar ik heb er wel vaker mee gereden bij vrienden van ons en hun kindje. Heerlijke wagen. Hij stond voor ons echt op nummer één! Ik vind het voordeel dat hij wat hoger is, dus als je m als buggy gebruikt, kan je kind gewoon aan tafekl geschoven worden (op het terras, in het restaurant of bijv. bij vrienden net zoals die van ons nu doen). Ik vind m ook wel erg mooi.
    Hij rijdt echt superlicht en is makkelijk wendbaar.
    Ik ben er nu al super gelukkig mee!!

4. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    In bestelling bij ons! Vooral gekeken naar de Joolz Day en de Bugaboo Chameleon, en we vonden de Bugaboo best laag. Vooral mijn man is best lang, en dat was echt flink bukken voor hem. De Joolz Day is lekker hoog, zowel het wiegje/zitje als ook geschikt voor lange mensen omdat je niet met je schenen tegen de rand van de wagen aankomt als je erachter loopt.

5. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Wij hebben ook voor de joolz day gekozen (expedition). Heb hem ook al in huis, maar nog niet gebruikt.

Wij zijn beiden lang en vonden dit daarom de beste wagen. Met het inklappen hebben we ook al even geoefend en dat gaat super simpel.

6. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    ij hebben hem! Vriend is groot, bijna 2 m.. buggaboo was te laag.. had ie al een hernia voordat t kindje er in zou liggen haha... we hebben hem alleen nog niet met kindje getest...

7. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    wij hebben de Earth editie en bevalt echt supergoed!

8. Blauw78

Blauw78 Actief lid

30 apr 2009
    254
    0
    0
    Noord-Holland
    Heb m en hij bevalt super!! Hele fijne, wendbare wagen. Mooi hog, zowl wagenbak als zitje. Bij kopje koffie tijdens het shoppen kan je kindje mooi in de wagen blijven. Dat ik m had zag je m nog niet zo veel... nu steeds meer.

Kan zo geen minpunten bedenken eigenlijk :(

9. kaatje88

kaatje88 Lid

2 jan 2012
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog een pluspunt is dat je de wandelwaginzet in ligstand kan zetten! Dat kan niet bij elke kinderwagen!

Ik heb nog geen Joolz. Maar wil er wel dolgraag één. Hij is alleen nieuw helaas boven ons budget. Dus als één van de Joolz eigenaren hier zijn wagen kwijt wil dan houd ik me aanbevolen!

10. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    wij hebben hem ook, bevalt super. lekker hoog, reiswieg lekker groot, zoontje heeft erin gelegen tot bijna 7 maanden en hij is best groot.

wandelwageninzet kan beide kanten op en in ligstand.

kortom, dik tevreden...

11. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik heb met heel veel zoeken de joolz day limited edition nautic kunnen vinden op marktplaats. Prachtige wagen!! Nieuw 999 euro. Nu 700 euro met maxicosi adapters en regenhoes.
    Ik moet nog wel 22 weken wachten tot ik hem kan gebruiken...
    Die mensen die hem verkochten hadden zoveel reacties gehad. Na mij waren er nog 3 in de wacht die hem wilden kopen. De advertentie had er maar een dag opgestaan.En was zo' 130 keer bekeken.
    Joolz erg mooi!! En wat exclusiever dan de kinderwagens die de meeste mensen hebben..:)

12. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Mijn neefje zat in een joolz-dus we hebben hem uitgebreid kUnnen testen-, en vanwege de kwaliteit hebben we besloten er ook een te kopen. In de winkel ook nog andere varianten geprobeerd maar de Joolz bleef met kop en schouders de beste voor ons.

Nadeel:
    Prijs

Voordeel:
    - hoogte
    - wendbaarheid
    - extra boodschappentas mogelijk (nieuw!!)
    - makkelijk in en uit elkaar te halen
    - breedte (in supermarkt kan je langs de kassa)
    - als kinderstoel bij tafel te zetten
    - erg degelijke stoffen en kwaliteit frame en wielen
    - kan je zelfs gemakkelijk met één hand besturen!!
    - mandje onderin niet groot maar kan wel zes liter pakken sap aan :)

13. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Wij hebben net gisteren de Joolz day expedition opgehaald. ZIjn er zooo blij mee. Maar nee nog geen ervaringen.

hebben deze gekocht omdat de wieg er met 1 hand af te halen is, klein nklapbaar en zelfs mijn lange vriend loopt er goed achter.

14. Janna

Janna Fanatiek lid

Koop de grote boodschappentas erbij. Daar kan echt mega-veel in! Zelfs op het kdv hebben ze een opmerking gemaakt dat ze die tas zo handig vinden.

Ja, wij hebben hem dus en ja hij bevalt! Wij zijn nog steeds superblij met onze keus voor de Joolz, om allerlei redenen die verder al genoemd zijn.

Edit: Maar andere wagens in dezelfde prijsklasse zijn volgens mij ook prima hoor. Voor zo'n bedrag koop je niet echt een slechte wagen. Ga dus naar een winken en test alle wagens uit.

15. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Wij hebben ook zitten twijfelen...
    Maar uiteindelijk er niet voor gekozen het nadeel vond ik dat de de wandelwagen inzet niet 100% rechtop kan en dus altijd een beetje naar achteren ligt.
    Nu zijn we er blij mee want onze vent wil dus of liggen of helemaal rechtop zitten...

16. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hij kan echt super rechtop hoor? Zelfs zo rechtop dat we die stand pas na een jaar oud gebruikt hebben omdat het echt zit op een stoeltje recht is.

17. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Bij ons kan die ook heel erg rechtop. Hebben wij bewust naar gekeken bij het kopen nog..
    Boodschappennet hebben wij er niet bij, goede tip ga ik denk ik toch aanschaffen ;)

18. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.837
    113
    Hij kan idd heel erg rechtop en idd goede tip van die boodschappentas, die ga ik ook nog aanschaffen.

19. twinty

twinty Bekend lid

20 jan 2012
    640
    1
    18
    Ik heb hem ook.
    Hij staat klaar maar nog niet in gebruik.
    Ben er echt super blij mee vind hem heel mooi en mijn vriend is erg lang en die kan er ook makkelijk achter.
    Ook dat hij zo hoog is vind ik fijn, dan hoef ik straks niet erg te bukken om beebs uit de wagen te halen.

20. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    boodschappentas kun je toch niet gebruiken als je de wagenbak gebruikt?
    als dat wel zo is ga ik hem ook al aanschaffen!

Deel Deze Pagina