Cadeautips

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door AMS, 17 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Wat vonden jullie leuk om te krijgen na de bevalling? Ik krijg namelijk (nu al) heel veel vragen wat we willen hebben. Had zelf al wel wat dingetjes bedacht als een fotoalbum, besteksetje ed. Maar ben benieuwd of jullie nog leuke ideeen hebben.

2. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Houten speelgoed

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb vooral heel veel cadeaubonnen gevraagd (als mensen vroegen wat we wilden), dan kon ik zelf kijken wat ik daarvan wilde kopen, en eventueel ook grotere dingen kopen.

4. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    Ik vond cadeaubonnen ook altijd juist heel fijn!!! Kun je kiezen wat je wil/nog nodig hebt.
    Verder vond ik praktische dingen ook altijd fijn (draagzak, boxkleed, etc..)

5. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Wij hebben vooral veel kleding gekregen (en allemaal even leuk ook nog). Heb wel van tevoren aangegeven liever een grotere maat te kopen. Van mijn broer en schoonzus heeft Patrick een klein gouden armbandje gekregen met zijn naam. Vonden wij echt HET topcadeau.

6. tataar

tataar Actief lid

13 mei 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Ik heb wel een tip om er voor te zorgen dat je niet alles dubbel krijgt. Je kan op www.lijstje.nl een verlanglijstje maken en dan kunnen de mensen zelf kijken wat ze je willen geven en ze kunnen het dan aanvinken als ze het hebben gekocht. Ik heb een kraamfeest gegeven en vond het ideaal ook niet iedereen aan de telefoon met de vraag wat je wilt hebben. En nog een tip verzorging prockten kan je nooit te veel van hebben.

Gr Tam

7. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Wat wij vooral erg leuk vonden om te krijgen (of wat we zelf kochten tegen een redelijke prijs en erg handig vonden) zijn:

- badcape
    - Doomoo (zo'n hondje met baarmoeder geluiden... werkte bij ons echt heel erg goed en wordt nog steeds gebruikt)
    - Bumbo-seat (ons ventje wil niet graag liggen dus die stoel wordt al zo'n 3 à 4 maanden elke dag regelmatig gebruikt)

En verder kregen we ook graag leuke kledingsetjes. Niet zo veel gekregen maar degene die we kregen waren meestal een beetje duurder dan wat we zelf kopen dus dat is ook leuk om eens aan te kunnen doen ;)

8. Ikke20

Ikke20 Actief lid

13 okt 2008
    379
    1
    0
    Goed onderwerp! Mij wordt ook al regelmatig gevraagd wat ik zou willen hebben. Maar wat betreft de dingen die op de uitzetlijst staan heb ik alles eigenlijk al. Ook heb ik al mega veel kleertjes, ook in grotere maatjes. Dus ik lees heel aandachtig mee!

Groetjes Mariska

9. tataar

tataar Actief lid

13 mei 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Zit nu nog net te denken maar als jullie alles al hebben kan je ook voor wat later denken. Zoals tuitbekers en bestek. je hebt het later waarschijnlijk toch nodig.

Gr Tam

10. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Op www.natur-elle.nl stond een heel leuk boekje om door de box heen te vlechten. Zwart met witte figuren, schijnt goed te zijn voor de ontwikkeling van de kleine. Heb het een keer zien staan in wij jonge ouders ofzo. Die heb ik dus in ieder geval gevraagd ;)

11. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Cadeaubonnen zouden idd fijn zijn, maar woon helaas in het buitenland dus wordt dan een beetje lastig om ze te besteden...

Dat boekje voor de box is een leuke tip, heb nog nooit zoiets gezien en weer eens wat anders..

12. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Een luiertaart vond ik een super cadeau... houten speelgoed ook, en ook de Vtech rol en swing bal (ofzoiets) die vind hij dus nu super!

13. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Zijn er nog meer mensen met leuke ideeen?

Deel Deze Pagina