Welke wagen voor 2 kinderen kort op elkaar?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door lieselot12, 15 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    Bij ons zal er ook 15 maanden tussen zitten en ik was van plan om de baby de eerste tijd te dragen in een draagdoek. Maar ik zal in november bevallen dus ik weet niet of dit praktisch is? Denk dat ik pas een duo wagen zal kopen tegen die tijd. Ik ben nog zo blij met mijn joolz! En ik kan een kidzsit lenen van een vriendin!

2. lieselot12

15 jun 2012
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    We gaan volgende week naar de babydump en ik denk dat het de Easywalker gaat worden, als hij in de kofferbak past. Ik vind het ook belangrijk dat de maxicosi erop kan, voor als ik even snel een boodschap ga halen.
    Bedankt voor de reacties!

3. bloempje28

bloempje28 Actief lid

17 aug 2010
    412
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als we er met zijn vieren op uit gingen dan ging de oudste in de buggy en de jongste (schelen 17 mnd) in de kinderwagen. Nu ze groter zijn hebben we een duobuggy. We hadden wel een kidsit, die bood uitkomst als ik even alleen met de kindjes boodschappen deed of naar de speeltuin ging. Scheelt ook dat de oudste eigenlijk niet meer wou zitten in een kinderwagen.

4. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    ik heb de bugaboo donkey en vind hem heel fijn. Het is wel wat breder en gebruik hem nu alleen nog maar voor mijn zoontje maar heb er niet echt last van tijdens het winkelen. Deze wagen rijd ook heel soepel en is zo om te bouwen van 1 voor 2 kindjes en weer terug en er zit lekker veel bagage ruimte bij.

Deel Deze Pagina