Wij hebben getwijfeld tussen de maxi cosi mura 4 en de mutsy 4rider single spoke. Hier ook een lange vriend (195 cm) en ik ben ook niet de kleinste met mijn 182 cm. Mura vonden we beiden mooi, maar voor vriendlief toch net te laag. Hij stond er niet lekker achter. Ikzelf wel! Mutsy was prijstechnisch gezien een stukje leuker, maar we bleven twijfelen. Vriend had het idee dat hij met zijn voeten tegen de wagen aanschopte met zijn lange benen... En toen liepen we ineens tegen de Koelstra Latinique aan! Kostte ons 300 euro, incl wandelwageninzet. En de duwstang kan hoger dan hoger dan bij de Mura dus ideaal voor lange mensen. Inderdaad lekker stoer en heel makkelijk verwisselen van de reiswieg/wandelwagen inzet. Rijdt supersoepel op brede degelijke luchtbanden. Ik vind hem opgevouwen echter niet superklein, maar heb daar geen vergelijkingsmateriaal voor En de reiswieg is groot.. best handig met een grote baby op komst. Inderdaad niet superhoog, maar zowel vriend als ik zullen er geen hernia aan overhouden. Nu nog afwachten hoe hij in de praktijk gaat bevallen. Ben benieuwd wat je nu gaat kiezen... zowel mensen zoveel keuzes!
kawaii is met de wielen eraf heel erg klein, had vorige week een maxi cosi mura en een latinique in mijn achterbak. Ik schrok van het verschil, omdat iedereen hier altijd zegt hoe klein de mura is, nou echt niet dus. En ik vond hem wankel vergeleken met de latinique en kraken terwijl die pas 7 weken werd gebruikt en die van ons nu al ruim 6 maanden. Dus ik ben erg tevreden en onze kleine ligt nog steeds in de bak en is echt niet klein, volgens de gemiddelde groeicurve.
Haha, wat grappig Pimm, hier had ik ook niets te zeggen over de kinderwagen, man wilde ook absoluut alleen maar een Stokke en ik moet zeggen; superwagen
De mutsy degelijker? Echt? Wij hebben vrienden met een mutsy, en die wagen was na het eerste kindje echt zo goed als op. Zag er ook echt niet mooi meer uit. Andere vrienden hebben de bugaboo, en ook na 2 kinderen ziet die wagen er nog heel mooi uit. Wij gaan binnenkort kijken voor een kinderwagen. We denken aan een Joolz, maar de bugaboo vind ik ook wel mooi. Alleen dat lage zit ik nog over te twijfelen. De Stokke vind ik echt niks. Hoewel de reacties anders zeggen vind ik hem er onstabiel uitzien, ook door zn hoogte. En ik vind het zo raar dat je kindje altijd met die stok tussen de benen zit... (Maar volgens mij zijn de Stokke en Bugaboo allebei wagens die je of geweldig vind, of helemaal niks) Afgelopen weekend met de wagen van vrienden gelopen, die hebben een Quinny. Vond het altijd hele leuke wagens maar ik vond m echt niet lekker rijden. Hij piepte ook aan alle kanten...