Wij gaan aankomend weekend en het weekend erop een dag weg. 1dag dierentuin emmen en 1 dag phantasialand. Nog niet echt een hele dag weg geweest met onze mini me. Thuis als ik bijvoorbeeld naar het dorp wandel slaapt ze echt niet okkal ben ik langer weg. Maar als ik zo een hele dag weg ben zal ze toch een keer moeten slapen. Of blijven jullie kids gewoon steeds wakker en slapen ze op de terugweg in de auto?
Bij ons slapen ze in de buggies maar heel even en daarna op de terug weg in de auto, inderdaad. Moet afentoe wel kunnen. Veel plezier alvast!
Wij gaan gewooon, ik plan niet te veel; kinderwagen mee, vaak slaapt ze in de auto wel, en 's avonds is ze vaak wel echt op na een drukke dag, in slaap komen duurt dan wat langer.
Ik heb het vorige week voor het eerst uitgeprobeerd, dagje dierentuin. Ik was ontzettend huiverig, dacht dat het ellende zou worden. Niets was minder waar! Hij sliep op de heenreis in de auto, heeft in de buggy nog een klein uur liggen slapen en ook nog op de terugreis in de auto. Was echt een hele leuke, ontspannen, dag.
Niet druk om maken, je ziet vanzelf wel hoe het loopt . Mijn dochter slaapt vaak niet als wij een dagje weg zijn. Wel even 's ochtends thuis maar daarna is ze de rest van de dag wakker, ook op de terugweg in de auto. Het is 1 keer gebeurd dat ze in de kinderwagen in slaap is gevallen. Ze heeft er verder ook geen last van, teveel afleiding om vervelend te worden . Dit is al zo vanaf voordat ze een jaar was.
Dl sliep nooit ergens, veel te leuk allemaal. Voor een dagje ging dat wel (ze bleef er gezellig onder), maar na meerdere dagen teveel actie raakte ze overstuur. Dan had ze even wat hele saaie dagen nodig om eea te verwerken. Tegenwoordig (is nu bijna 2) valt ze wel eens in slaap als we bv op het strand zijn geweest en ze heeft een uur lopen rennen daar.
Gewoon zien hoe het gaat. Het kan zijn dat ze enkel in de auto slaapt en voor een keer is dat ook niet erg. Doet de onze ook meestal zo en dan is hij wel stikkapot tegen de avond aan maar dat geeft ook niets.
Dank je wel allemaal. Ik zal het aankomend weekend wel eens kijken hoe het gaat. Heb er in ieder geval heel veel zin in.
Hier inderdaad ook vaak slapen op de heenweg, als we tenminste niet te vroeg weggaan. Met een beetje geluk slaapt hij dan nog een keer in de wagen en anders op de terugweg. Vaak haalt hij het de volgende dag wel weer in. Probeer hier altijd de dag erna een rustig dagje te plannen.
Mijn dochter is nog iets jonger, maar we gaan gewoon dagjes weg. Ze vindt alles fantastisch, maar als ze moe is, valt ze gewoon in slaap in de maxi cosi (auto) of kinderwagen (inmiddels platgelegde buggyzit. Ze slaapt wel minder dan thuis, maar dit lijkt geen probleem te zijn. Er is maar 1 manier om erachter te komen hoe het gaat en dat is gewoon gaan. Het is ook net wat ze gewend zijn
Kom er idd maar op 1 manier achter haha. Ze slaapt erg slecht in een auto. Maar misschien na zon druk dagje beestjes kijken waar ze echt dol op is misschien wel. We zullen het zaterdag wel zien.