Moest zo lachen bij de babypark. daar hadden ze een aanbieding van stokke als je er eentje kocht kreeg je een tennistafel cadeau. en dan op die afbeelding zag je een tennistafel met een kindje en een gewone wagen en een kindje in een stokke aan de andere kant van die tennistafel. en die kon er wel overheen kijken. Zag wel grappig uit maar het klopt wel wat je zegt je kan in de wagen kijke nals je ergens wat drinkt. Goed he die 15 % korting
Wij hebben een nieuw model: de Joolz Bloom. Hij is wat hoger dan de reguliere wagen en dat schijnt weer zijn voordelen te hebben als je de wagen straks als wandelwagen gaat gebruiken. Omdat ze wat hoger zit, ziet de kleine dan wat meer en als ze aan een tafel gereden worden en zit ze niet tegen de tafelrand te kijken. Wij twijfelden erg tussen de Quinny Buzz en de Joolz Bloom. Vond ze allebei erg mooi en de hoge zit heeft uiteindelijk de doorslag gegeven!
Wij hebben ook de Bugaboo Cameleon besteld! Vanaf het begin sprak de wagen me qua uiterlijk helemaal aan, maar we wilde natuurlijk hem eerst uitgebreid proberen/bekijken. Dat hebben we gedaan bij Babypark in Kesteren en de verkoopster daar was zeeeeeeeeeeeeeer vriendelijk, heel goed stond ze ons te woord (mijn vriend kan het zeker weten , want hij is vertegenwoordiger dus verkoop is z'n vak) erg bedreven en goede uitleg en helemaal niet TE opdringerig. Wij zeggen altijd maar zo....goede spullen verkopen zichzelf wel! Goed advies is wel handig. M'n partner is ook best lang 1.93 en idd de stang kan omhoog dus totaal geen probleem. Wij kijken echt uit naar de wagen! Maarre let je wel op ivm de levertijd, want wij hebben hem elders besteld (via via kregen we "vrienden" korting) maar er zit bij ons een levertijd van ongeveer 3 maanden op!) Liefs Mirre
Bij de babypark in Gouda duurt het 8 weken op de levertijd van de bugaboo. en bij ons maakt het niet heel veel uit als het wat langer duurt we hebben nog tot 9 juli. Dat heb ik extra gedaan want je zal altijd zien dat het niet gaat zoals je wil. Bij de prenatal zijn ze op voorraad vertelde ze.
Wij hebben nu al bijna 11 maanden de quinny speedi sx in gebruik en hij bevalt echt prima, totaal geen klachten over.
in de consumentengids van febr staat een test mbt kinderwagens. Easywalker sky staat op 2 en de mutsy 4 rider single spoke op 3. De bugaboo staat op 4. Scoort negatief op het in- uitklappen. Ik heb zelf de x-adventure pulse. Een mooie degelijke wagen. Heb ook naar diverse wagens gekeken maar de x adventure gekozen omdat kinderwagen bak redelijk ruim is, in uitklappen is ook makkelijk etc. Ik heb ook op kieskeurig.nl gekeken voor ervaringen van anderen met diverse wagens. Bugaboo vond ik ook goed maar de prijs vond ik toch een groot nadeel...
de bugaboo is wel verschrikkelijk laag! Zeker als je zelf lang bent is dat heel onpraktisc om dat je kind zoveel lager ligt.De stang kan dan wel hoger maar het bukken blijft heel raar laag. En inderdaad in en uitklappen is niet geweldig. maar welke je ook koopt kijk goed waar je hem koopt prijzen willen nogal verschillen. En tot 3 jr zitten kinderen er toch meestel niet in. Dan heb je al lang een veel makkelijkere buggy, of een volgend kind
Wij hebben de bugaboo besteld! Was er al eerder helemaal verliefd op en na een (objectieve) demonstratie van de verkoopster was mijn man ook om.
ik twijfelde tussen de quinny speedi of buzz en de bugaboo. Wij hebben in de winkel besloten om de bugaboo te kopen, veeeel lichter, erg wendbaar en de bak is idd lager, maar je gaat toch niet 50 x per dag je kind erin stoppen en eruit halen? nog geen seconde spijt gehad van onze aankoop! ga gewoon testrijden in een babyzaak met meerdere modellen en denk goed na wat je belangrijk vindt aan een kinderwagen.
haha, nee niet 50 x per dag, maar je kijkt wel heel vaak in de wagen , om van alles te doen, kijken, speentje, speeltje etc etc. Ik vind het een supernadeel aan die wagen
ik heb het andersom, ik ben niet zo groot (wij allebei trouwens niet) en ik reed eens met een mutsy van vrienden. ik voelde me net een meisje achter haar poppenwagen....
Wij hebben een duo-wagen van een vrij onbekend (ik geloof Duits) merk. ik weet zo even niet meer welk... *spiekt*..... ... een TÜV ! Ik moet zeggen, hij is niet heel wendbaar, maar hij is wel compact, modern, niet te groot en comfortabel voor de kleine straks. Met veel opbergruimte en een "sportstuurtje" hihi... Straks als de kleine kan zitten kunnen we het wiegje heel gemakkelijk verwisselen voor een zitje, dus het ding kan nog wel een hele poos mee. Ik mag nog geen auto rijden, dus ik zal veel te voet moeten doen. Daarop hebben we deze wandelwagen eigenlijk uitgezocht. We hebben voor stevigheid gekozen ipv. wendbaarheid. Ik zie wel eens van die vrouwen met kinderwagen en al tussen de smalle gangetjes in kledingzaken manouvreren.... Ik vrees dat mij dat niet gaat lukken straks haha... Waar ik in de winkels erg tegenop liep was OF de prijs, of het lompe. Zowel ik als mijn man zijn niet zo groot, een Quinny was echt te reusachtig voor ons!
de mountain buggy van urban jungle staat op 1. enigste minpuntje wat die heeft is dat ie voor gebruik met openbaar vervoer wat minder handig is. verder scoort hij alleen maar goed. ow ja bij de test staat ook dat de Joolz Bloom en Stokke wagens niet echt geschikt zijn voor kinderen onder de 6 maanden vanwege de veiligheid. De zitting van deze wagens is onvoldoende plat in te stellen om de babys er lekker in te laten liggen.
Het gaat dan wel alleen om het buggy-gedeelte. Voor kindjes onder de 6 maanden gebruik je toch eigenlijk altijd een reiswieg? Of zijn er ook kinderwagens waarbij je het buggy-gedeelte ook voor kleine babies kunt gebruiken? Groetjes Rosa
Wij hebben de urban jungle. Een hele wendbare wagen en wat ik vooral een voordeel vind is dat je de wagenbak op 3 verschillende hoogtes kon instellen. Erg handig als je lang bent of zoals ik wat last hebt van rugproblemen. Ik heb hem gekozen omdat ik een wagen wilde waar mijn kindje lang in kan zitten. De buggyinzet is absoluut ruim en ik denk dat Quinn hier zeker tot een jaar of 3 minimaal in kan zitten.
Wij hebben al een kinderwagen, en het scheelt dat wij niet zo merk bewust zijn. We hebben de beebies first, en dan in het grijs en lime groen. Heb er veel positieve reacties opgelezen,en een paar negatieve. Het is ook een vrij smalle wagen,maar als hij/zij eruit groeit kan ik hem altijd op marktplaats omruilen voor een ander.
Ik heb de bugaboo cameleon. Ben er super tevreden mee. Wij zijn allebei lang en hebben absoluut geen last van de lage bak. Je legt je kindje er eenmaal in en kijkt tijdens het lopen in de bak en zit je kindje zo goed liggen. Het in en uitklappen vind ik super makkelijk gaan, als je weet hoe het moet. Mischien nog een tip is kijk eens op kieskeurig.nl wat er over een wandelwagen gezegt word. Ik vond de buzz ook een mooie wagen maar schrok van alle negatieve reacties.
Officieel kan je het buggy-gedeelte van Stokke vanaf de geboorte gebruiken omdat die zo goed als plat kan (met een speciaal matras erin). Ik vind het er niet confortabel uitzien, maar als je kindje ouder is, is hetwel ideaal om het een dutje te laten doen. Voor de Nederlandse en Belgische markt is een wagenbak ontwikkeld voor de eerste 6 maanden. Ik neem aan dat die net zo veilig is als welke andere wagenbak dan ook.