ja jee dat mag ik hopen ja, je moet er toch nei aan denken als je een kinder wagen hebt dat hij uit elkaar valt met kind en al erin.
Ik vind het echt een moeilijke keuze, Eigenlijk stond het vast dat er de Bugaboo gingen bestellen maar nu twijfel ik enorm over het "buggy"gedeelte... Ik vind het toch wel een prettig idee dat ze er met een jaar of 2 ook nog lekker in kan zitten zeker voor deze prijs van de wagen... Nu weet ik wel dat elke wagen zijn voor en nadelen heeft maar ja wil toch een wel overwogen keuze maken... Bedankt voor de reactiesch... Catheleine
Het buggygedeelte is bij de cameleon vrij groot hoor. Mijn neefje is 2 en is groot voor zijn leeftijd hij past er nog goed in. Ook al wil die nu al niet meer in een wagen/buggy. Bij de buzz zitten er in het model 2008 2 zitgedeeltes bij omdat het zitje bij de oude modellen heel klein was. Een zeer fijne wagen ! Met een heerlijk ruime bak en rijd lekker soepel en is erg wendbaar. Vooral handig in winkels !
Wij hebben de Quinny Speedy SX. Een pracht wagen! Je kan de duwstang in hoogte verstellen wat heel praktisch is aangezien ik klein ben en mijn man groot! Hij is heel wendbaar en makkelijk op te plooien. Keano zit er zalig in! Ze kunnen er zeker tot hun 4 jaar in zitten. Ik ben er super blij mee! Veel succes met je keuze!
Wij hebben de bugaboo camealeon besteld Hebben in veel winkels info gevraagd en proef gereden en gaan toch helemaal voor deze wagen. Nu nog lang wachten tot ik hem echt kan gebruiken!
Heee de Teutonia's zijn het helemaal haha Ze zijn super wendbaar en sportief, weliswaar een duits merk dus niet overal in Nederland te krijgen, en dan weer niet alle modellen maar wij hebben de Fun geloof ik en de Spirit is dan dezelfde maar dan als 3wieler (of andersom?) maar in ieder geval, stoer, strak, classy (zoals m'n vriend zegt haha) maar vooral comfortabel en je kan ermee file parkeren in de supermarkt
Wij hebben nu 9 weken de Bugaboo Cameleon en hij bevalt uitstekend! Ik kan hem met 1 hand besturen en tegelijkertijd onze 2 honden uitlaten en kan hem zelf in de achterbak van de auto tillen, dat kon ik met de Quinny bv niet, die was te zwaar voor mij. Helemaal goed dus en van die uitlaatgassen heb ik niks gemerkt. x San
Wij zijn aan het kijken voor een Koelstra Flexxo Plus. Vonden wij een hele mooie wagen en ook met een grote reiswieg. Vonden het er mooi afgewerkt en compleet uitzien, maar heb er in deze topic nog geen reacties over gelezen. Hebben mensen hier ervaring met de Koelstra? Groetjes Wytske.
Wij zitten de denken aan een mutsy urban rider. Je kan er een maxi cosi, reiswieg en een buggyzitje op bevestigen. En voor ons de 2 grootste voordelen: het buggy gedeeltje kan ook andersom, zodat je kindje naar je kijkt tijdens het rijden. En hij heeft 4 wielen, ben zo bang dat een 3 wieler omkieperd........
Wij hebben de Quinny Buzz 2008 besteld. We vonden het de mooiste die erbij was. Heel handig in en uit te klappen en makkelijk meenemen in een kleine auto. De Bugaboo had voor ons ook het nadeel dat de bak zo laag is en dat vonden we lelijk en onhandig. Succes voor iedereen die nog moet kiezen!
Ik lees nergens iets over de maxi cosi mura... maar die hebben wij besteld, heeft 4luchtbandjes en we wonen in een dorp dus kunnen welekker een eindje gaan wandelen in de bossen. Ik ben benieuwd f iemand die heeft en wat de ervarngen ermee zijn. Groetjes Femke
Wij hebben de Stokke en ik ben er erg blij mee. In de consumentenbond-test hebben ze inderdaad alle wagens met de kinderwagen-inzet getest en niet met de wieg. Dus eigenlijk niet helemaal representatief. Ik vind de Stokke ideaal, rijdt enorm licht en ik vind m zeer comfortabel. In dezelfde test scoorde deze ook als beste voor "comfort voor de ouders". Qua veiligheid en comfort voor de baby's scoren alle wagens natuurlijk goed, dus dat is niet echt een aspect. Nadeel van de Stokke is wel dat het onderstel vrij groot en zwaar is. Dus bijvoorbeeld niet echt geschikt als je er een trap mee om moet sjouwen of niet goed kan tillen. Het in en uitklappen vind ik wel soepel gaan, maar het is vrij log. En het is vooral eens stadswagen, qua vering, niet geschikt om in de bossen te wandelen. Voor ons zijn dat geen punten om 'm niet te nemen en zijn er erg blij mee, maar voor een ander kan t een criterium zijn natuurlijk.
Hoi Hoi.... Wij zijn verliefd geworden op de Quinny Speedi en dan in de kleur maeve Eerst viel ons oog op de Joolz Bloom maar die is te prijzig voor ons, bij nader inzien hij was niet compleet met wagenzak en adapters, ook de verzorgingtas moest apart aangeschaft worden........ Maar ons tweede keus viel op de Quinny Speedi en daar gaan we dan ook voor
Wij hebben ook de Maxi cosi Mura. We moeten ook nog even wachten voordat we hem in gebruik kunnen nemen maar hij is zeer wendbaar, ruime wiegbak, stevig stoeltje en alles heel makkelijk van/aan elkaar te klikken. Ook ingeklapt neemt het onderstel niet veel ruimte in beslag. Hij staat hier in de woonkamer, maar kan niet wachten tot ik straks met de kleine lekker buiten kan gaan wandelen.
Wij hebben toevallig afgelopen zaterdag de wagen besteld en het is de bugaboo camelon geworden. Juist omdat wij beide lang zijn (1.89 en 2.05) hebben we voor de bugaboo gekozen omdat je de stang kan verhogen. Het is ons ook in meerdere winkels geadviseerd. Komt misschien ook door onze wensen dat de verkopers dat geadviseerd hebben. (stevig, stabiel, 4 wielen, hoogte verstelbare stang) Tevens vonden wij de wagen ook heel licht in het rijden/sturen. Er is ons verteld dat het kindje er minimaal tot zn 3e jaar in kan zitten, in de buggy. En omdat wij denken dat ons kindje ook niet heel klein zal zijn hebben wij gekozen voor de grootste reiswieg en je raadt het al, dat is de bugaboo! Veel succes met je keuze! Liefs Manon
Wij hebben de Quinnt Buzz besteld. Voornamelijk omdat hij zo compact is, we hebben namelijk maar een kleine hal. Ook het in en uitklap systheem vind ik geweldig. Helaas heeft hij wel maar een kleine kinderwagenbak. Dus of ons kleintje er lang in kan is nog maar de vraag... Gelukkig krijg je wel 2 buggy zitjes erbij! Kan niet wachten tot ik hem eindelijk uit kan proberen.
ben wel tevreden over de bugaboo; wendbaar, wij zijn zelf niet groot dus niet te laag voor ons en licht. Nadeel: het onderstel vind ik niet handig uitklappen; ik sta altijd te oenen voordat dat ding een keer uitgeklapt is....
Als je toch veel geld aan een wagen wilt/kunt uitgeven zou ik de Urban Jungle van One Tree Hill kopen. Dit word de Rolls Royce onder d ekinderwagens genoemd en in elke winkel waar ik ben geweest word het wel een van de beste genoemd. Mijn buurvrouw heeft 3 kinderen en is gastouder en zweert ook bij deze wagen. Hij is stevig, stabiel, rijd door bos, gras alsof het gewoon asfalt is en je kunt hem met 1 hand besturen. Grote mand onderin voor boodschappen en grote zitting die helemaal plat kan. Er is ook een soort zitverkleiner voor te koop. Zo kan je kindje al vroeg in de buggy liggen als de reiswieg te klein word maar je kindje nog neit goed kan zitten. Ik heb de verkleiner ook weer via mp gekocht. Ik heb menig persoon gesproken die nadat ze ontevreden waren over hun wagen zijn overgestapt op de urban jungle. Het enige nadeel is de prijs, het is echt niet voor iedereen haalbaar en ik zou het ook alleen uitgeven als je geld genoeg hebt of/en de wagen ook heel vaak gaat gebruiken (ik wandel dagelijks met de honden). Maar ook op Mp worden ze regelmatig aangeboden.