Helaas hij heeft niet 2 zitjes: zo promoot Quinny het wel, maar het is niet zo. Je heb 1 ijzeren frame en daarin kan je 2 "zithoezen" doen. Maar aangezien het frame niet ruimer wordt bij de grotere hoes, blijft ie uiteindelijk even krap. Alleen de stof van de hoes is bij de 2de inzet wat dunner. Maar de stof van de 1ste hoes is blijkbaar vrij makkelijk plat te duwen, dus in principe zit er (volgens de verkoper) weinig verschil tussen de 1ste hoes en de 2de. Sorry.
Nou lijkt het uit bij bovenstaande stukje alsnog ik tegen de Quinny Buzz ben, in tegendeel: ik was helemaal verliefd op de Quinny Buzz en ik wist al jaren: dit moest hem worden! Totdat manlief even vroeg welke wagen nog kleiner is als hij ingeklapt is. Toen werden we gewezen op de Bugaboo Cameleon. Oeh wat vond ik hem lelijk zo op het 1ste gezicht: de bak staat zo vreselijk laag op de wagen, maar uiteindelijk is het hem wel geworden. Okay: hij is duur, want alleen de Stokke is duurder, maar hij heeft veel voordelen: * heel wendbaar * grote boodschapppenmand * de kleinste wagen ingeklapt * de wanderwagenbak kan je na gebruik tot een pakketje van ca. 10 cm hoog vormen: makkelijk op te bergen * je kunt door de duwstang te verzetten de grote wielen voor krijgen waardoor hij "bos-proof" is * als je de kleine wielen eraf haalt en je trekt hem achter je aan, is ie "strand-proof" * stiekem is ie toch wel leuk Wat verder voor ons heel belangrijk was: omdat ik zo klein ben (1.65 m) kreeg ik zelf zonder hulp de Quinny Buzz niet ingeklapt en ook de bak kreeg ik niet op de wagen gezet aangezien die nogal hoog moet worden opgetild en hij is (zeker gevuld) toch redelijk zwaar. Dat waren een aantal punten die een verkoper mij even liet uittesten. Dus vandaar dat wij van de Quinny af zijn gestapt.