heej dames (en evt. heren) Ik ben hard aan het nadenken over onze toekomstige babykamer. nu gaan wij daar de logeerkamer voor gebruiken. en deze kamer heeft een geelgestreepte muur. Nu kom ik er langzamerhand achter dat er weinig tot geen gele decoraties te koop zijn. ben dus erg teleurgesteld! Maar nu bedacht ik me om het zee-thema te gaan gebruiken: past wel bij geel: zon, strand en vrolijkheid. Alleen nu mijn vraag: is dat leuk voor een babykamer? vuurtoren, zeilbootje, zeemeeuw, etc. ik ben erg benieuwd wat jullie daar van vinden. En of jullie nog tips hebben!
Natuurlijk kan een zee/strand thema heel erg leuk zijn voor een baby kamer . Ons thema is ook een beetje zee/zomer achtig. Wij hebben onder andere Finding Nemo erin mee genomen. Ik weet niet of je al de meubeltjes heb maar toen wij opzoek waren naar meubeltjes kwamen we meerdere malen kastjes tegen in de vorm van een vuurtoren, heel erg leuk en past goed in het thema. Er zijn echt wel heel veel leuke baby dingetjes te vinden in dit thema hoor Succes met het maken van jullie babykamer!
Natuurlijk kan dat! Gaat er toch om wat jullie mooi en leuk vinden? Op marktplaats kwam ik ook nog heel veel leuke dingetjes in dit thema tegen. En heb muur stickers gezien er voor en ook een geheel natuur feel kamertje wat mij deed denken aan strand en van die strand stoelen en omkleed hokjes enzo. Heb even gezocht voor je om te laten zien wat ik bedoelde. Maar kan het nergens vinden natuurlijk Ik zag het in het blad "zwanger & zo" En je kan t aankleden met schelpen ofzo. In sommige tuincentra zijn s'zomers ook veel van die dingen in dat thema te vinden. Maar die moet je dan wel op zon manier neer leggen/hangen dat de baby er niet bij kan natuurlijk!