Hoihoi! Wij zijn aan het rondkijken voor een wandelwagen, ik denk dat we de bugaboo willen, maar daar heb je ook weer een aantal verschillende soorten van. Ik wordt een beetje duizelig van het vele aanbod Wie heeft er goede ervaring mee? En met welke? En wat zijn de verschillen? Dank!
Wij hebben de cameleon3 gehad en nu een bugaboo. Beide top wagens! Het grootste verschil tussen de donkey en de cameleon vind ik dat de donkey ook bij de voorwielen grote wielen heeft, hierdoor is de kinderwagen iets hoger (dit geldt ook voor de Buffalo)
wij hebben gekozen voor de buffalo. Met 2 kids die dagelijks naar school moeten en een overactieve labrador, wilden we dus een stevige 4 wieler. Hiervoor een urban jungle gehad, alleen daar kon de zit niet van naar ons gezet worden en dat wilden we nu graag wel. De buffalo is een ontzettend stevig ding en t mandje kun je tot 10kilo belasten en aan de duwstang mag je 6 kilo hangen. Wij doen veel boodschappen te voet en bij veel wagens krijg je dus niks mee. Je moet voor jezelf nagaan wat je wil. Woon je in de stad of platteland. Ga je veel naar t bos of strand. Wat vind je mooi en vooral wat wil je uitgeven eraan. Dan kun je gericht gaan zoeken