Alles, behalve werkkleding van mijn vriend. Heb een gloednieuwe droger met zoveel goede programma’s. Gaat gelukkig nooit fout en scheelt me zoveel gedoe.
Bijna alles.. 60 graden was sowieso. Bovenkleding doe ik er ook in als de wasrekken al vol hangen, maar dan wel op voorzichtig of "luchten" programma.
Alleen de badlakens en washandjes. Tenzij ik zoals afgelopen weken 3 spugers heb gehad en iedereen koorts heeft gehad, dan gaat het beddengoed en de pyjama's er ook bij. Daar heb ik dan echt de kracht niet voor, maar wil ik wel graag snel schoon en droog. Niet omdat ik geen reserve heb, maar omdat ik niet voldoende wasmanden heb
Handdoeken Badlakens Theedoeken Vatendoek Beddengoed Sokken van mijn man De rest hang ik op, in de droger slijt kleding veel sneller.
Met dit weer niks meer. Zo zonde van de energie en t is ook nog eens slechter voor je was. Alles lekker naar buiten
De 60 graden was, dus handdoeken, beddengoed, keukendoeken en schoonmaakdoekjes. En af en toe sokken en ondergoed als alles niet op het wasrek past. Ik werk op zolder dus ik vind het ook wel lekker om niet continue in een ruimte vol drogende was te zitten. Maar ik probeer kleding zoveel mogelijk op te hangen, en het gebruik van de droger wat te beperken.
Ik sorteer ook niks alles bij elkaar Maakt niks uit.. Kraamverzorgster (oud mensje) kreeg een rolberoerte toen ze het hoorde
Ik heb geen droger dus hier hang ik alles op. Wel jammer wat betreft handdoeken etc (die worden dan niet zo zacht) maar aan de andere kant ook wel frisser. Lekker alles buiten hangen als het mooi weer is en anders binnen, het hele huis ruikt dan lekker naar wasgoed.
Handdoeken, keukendoeken, en alle andere soorten doeken, washandjes ed; Ondergoed, sokken; Hoeslakens. De rest hang ik op