Verlatings angst ??

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Pantoffelheldin, Dec 11, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pantoffelheldin

Pantoffelheldin Niet meer actief

Mijn zoontje vertoond sinds een paar dagen gedrag wat we niet van hem kennen.
    Overdag is er niks aan de hand en bij het naar bed brengen ook niet echt.
    Maar s'nachts word hij soms hysterisch wakker en laat zich flink horen.
    Hij is nu bijna 9 maanden.
    Als hij overstuur is dan troost ik hem en dan word hij ook echt rustig , als hij eenmaal rustig is wil ik hem weer in bed leggen maar dan begint hij weer heel hard te huilen. Ook als ik dan de kamer uit loop gaat het nog een tandje harder.
    Nou hebben we al meerdere dingen geprobeerd: temperaturen ( geen koorts) luier verschonen, even bij ons in bed en slapend weer terug naar zijn eigen bed ( dit gaat een half uur goed )
    Wat zou het toch kunnen zijn ?????
    Tandjes heeft hij nog niet , hier zaten we ook al aan te denken.
    Hebben jullie enig idee?? Is dit normaal bij deze leeftijd??

2. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

Apr 23, 2008
    2,758
    1
    36
    Die van ons wordt volgende week 9 maanden en hij heeft het nu ook. Maar hij slaapt nog wel bij ons op de kamer in z'n ledikant maar ook vanuit het niks midden in de nacht krijsen. Met inslapen s avonds moet ik er echt een half uur mee rond lopen want weg leggen als hij nog niet slaapt is huilen momenteel. Ik zie bij hem wel boven 4 tandjes doorschijnen en 1 is er al met een puntje uit dus ik denk een combinatie van tandjes en het verlate 8 maanden sprongetje.

3. Zohra

Zohra Fanatiek lid

May 20, 2015
    2,005
    322
    83
    Mijn dochter heeft daar ook wel eens last van, bij haar Is het dan meestal zo dat ze overprikkeld Is. Misschien zijn jullie druk geweest de laatste weken, of Is hij zelf druk met tijgeren of kruipen oid. Je kan proberen het overdag wat rustiger aan te doen en een wat strikter ritme aan te houden.
    Voor als hij 's nachts overstuur wakker wordt, het helpt hier vaak goed om even de kamer uit te gaan met haar, in de woonkamer een beetje water te drinken en even een boekje te lezen of zo en dan weernaar bed brengen. Het bleek vaak toch dat ze maar half wakker was en dan ging de ellende gewoon verder zodra we haar terug legden, op deze manier werd ze echt goed wakker en ging het veel beter.

4. Pantoffelheldin

Pantoffelheldin Niet meer actief

Dan is het dus toch de leeftijd pff
    Het gaat de ene nacht beter als de andere nacht.
    Maar ja probeer er maar eens achter te komen wat hij dan heeft haha hij verteld het me niet even :p
    Hij is erg druk met van alles en nog wat.
    Hij wil de hele dag lopen en dit kan niet altijd en dan word hij gefrustreerd.
    Kruipen begint hij nu net een beetje te doen.
    Hij wil veel te veel voor zijn leeftijd pfff

5. Deedee91

Deedee91 VIP lid

Jun 10, 2015
    13,669
    5,705
    113
    Jep hier precies het zelfde! Laatst tot half 1 bezig geweest. Ik kan geen stap zetten of ze brult n gaat staan. Laten huilen werkt niet ze braakte laatst zelfs van verdriet ( was nog geen eens 5 min weg) ze moet echt in slaap zijn gevallen dan kan ik weg. Gaat de ene nacht beter dan de andere. Tips weinig. Ik haal haar er niet uit want dan slaapt niemand meer.

Ze heeft wel last van haar tandjes dus dat maakt het erger.

Share This Page