Ik heb een vraag over de slaapzak puckababy the bag newborn teddy. Mijn zoontje Djeffrey is nu 9 weken oud en hij slaat in de winterzak vd Hema maat 50-62. Armsgaten mooi klein, maar zn voetjes zitten al tegen het eind vd zak aan dus moet een groter zak. Nu zat ik te denken aan de puckababy ook omdat ze van 0-6 maanden hier in kunnen. MAAR is het alleen een winterzak? Of ook zomers? Help help graag antwoord!
Een teddy lijkt me voor de zomer veel te warm! Mijn meisje is van juli en sliep in de tencel puckababy. Op de warmste dagen alleen een romper daaronder. Prenatal slaapzakjes maat 70 hebben ook mooie smalle openingen ( en zijn een heel stuk goedkoper dan de puckababy )
Heb sinds kort een combi sleeper van little company, ben hier heel tevreden over. Is een 4 seizoenen zak waardoor je hem t hele jaar kunt gebruiken. Ook lekker fleece aan de binnenkant, maar dit kan er ook uit voor als het warmer wordt. Er is een newborn versie tot 3 mnd. (correct me if i'm wrong!) Één van 0-1 jaar en één van 1 tot 4 jaar. Misschien is dat wat? Armsgaten zijn overigens niet heel smal, maar dat vind ik juist fijn. Wat een crime dat gepruts met spartelende armpjes in te smalle mouwen. Niet goedkoop, maar ik heb een prachtig mooie slaapzak gekocht via marktplaats voor een schijntje van de oorspronkelijke prijs.
Ik heb bij puckababy op de site gekeken ze hebbe veel inbakerslaapzakken en dan komt de 0-3mnd De 0-6 mnd en dan de 7-1,5jr Ben er best tevreden over..! Al hoewel fleece nu te warm is maar als het gaat vriezen best te doen.
Ik heb de combi slaapzak van puckababy. Deze bevalt me veel beter dan de combisleeper van little company. Zelf zou ik wachten tot een weekje of 12 om ze in een dikke slaapzak te leggen. Daarvoor lagen mijn kinderen vrij stil onder de deken in een dunnere slaapzak. De puckababy heeft een slaapzak voor alle jaargetijden. Dunne stof, mouwtjes kunnen eraf. Dkke stof, soort fleece met mouwtjes voor het voor en najaar. En je kunt de fleece onder de dunne slaapzak ritsen voor koude nachten. Daarbij kun je met een touwtje de slaapzak net als de inbaker slaapzak van pucka, de slaapzak korter maken. Hierdoor is hij dus geschikt voor alle leeftijden en jaargetijden. Ik heb de combisleeper nooit meer gebruikt. Teveel ritsen, te korte mouwen en met een jaar moesten we weer een nieuwe aanschaffen. Een echte aanrader dus!
Ik viond de lodger slaapzak fijner dan de puckababy newborn. De puckababy is heel erg ruim zelfs nog! de lodger past ze prima in! ze heeft nu de tweede slaapzak van lodger dat is maat 68-80 geloof ik. Dus ik raad eerder de lodger aan dan de puckababy.... de puckababy is wel wat warmer