Heeft iemand ze al gebruikt? Is het de bedoeling dat van elk artikel 15% afgaat of van het totaal bedrag? ik heb namelijk 4 dingen gehaald en heb haar 4 stickers gegeven. Ik had haast en ben snel weggegaan, pas later d8 ik zoveel korting was het niet en zag dus dat ze alles gewoon heeft aangeslagen en 15% van het totaal bedrag gehaald had
Als het goed is had je per product 15% korting moeten krijgen. Afgelopen week heb ik iig niet op het totale bedrag de korting gekregen.
Ja, dat d8 ik dus ook. Waarom zou ik 4 stickers inleveren en maar x 15% krijgen. Wat een dom kind zeg. Morgen maar weer terug:x
15% van het totaalbedrag (als je 4 artikelen hebt gekocht) is evenveel als 15% van elk artikel hoor! En als je meer dan 4 artikelen hebt gekocht en ze heeft 15% van het totaalbedrag gehaald heeft ze je zelfs nog gematst. Dus zo dom was dat kind niet...
Ik heb het ff berekend en kom idd op hetzelfde bedrag uit. Ik dit geval klopte het dus wel. Die korting stelt eigenlijk ook niet veel voor zeg
het is per product en 9 van de 10 keer hebben ze langzaam de prijzen omhoog gegooit waardoor je nu opeens 15% korting kan krijgen... tenminsten zo was het hier in de winkel vaak
je bedoeld dus dat je net zoveel betaald voor een product als zeg maar een half jaar geleden voor er priijsverhoging was? Ja erg slim van ze dan.
je kan toch zo wel bedenken dat 15% niet zo veel is. Je weet toch het verschil wel tussen 15% en bijvoorbeeld 50%?
natuurlijk niet 15% is 15% of het nou 10 euro is of 50 als je 3 dingen van 10 euro koopt = 30 euro - 15% = 25.50 of 10 euro - 15% = 8.50 x 3 = 25,50
Het enige nadeel wat ik nu kan bedenken is dat je bij 1 sticker voor totaal, nog 3 keer boodschappen had kunnen doen... Qua prijs maakt het inderdaad niet uit
Uhm... echt: 15% van het totaalbedrag van vier artikelen is EXACT hetzelfde als eerst overal 15% afhalen en het dan optellen. Het maakt dus inderdaad niet uit!