independer.nl

Discussie in 'De lounge' gestart door sweet978, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    hai dames,

Eigenlijk wil ik overstappen van zorgverzekering. Nu ben ik een muts in het uitzoeken van alles, dus zag de reclame ( goh..is t toch nog ergens goed voor) van independer.nl langskomen. Hier kan je alles met elkaar vergelijken.

Nu ben ik redelijk wantrouwig met gratis dingen, dus ik vraag me af wat het addertje onder het gras is. Waarom kan ik daar gratis allerlei verzekeringen met elkaar vergelijken en zou ik bij het afsluiten nog een korting krijgen ook?

Iemand ervaring met independer.nl???

2. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    ik lees even mee want ben ook aan het uitzoeken en vind het maar lastig.
    zit nu bij unive en aan het kijken bij interpolis bijv.

3. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    lol.. mijn dochter en ik zitten bij interpolis en mijn partner bij agis. Ik wil ons alle 3 bij 1 verzekering onderbrengen en kom volgens independer uit bij Delta Loyd. Nooit geweten dat zij zorgverzekingen hadden btw

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik heb em via independer afgesloten. 15 euro korting in de maand zolang als je verzekering loopt.Ik betaal 90 euro basis ipv 105.

Ging echt perfect. Je sluit em af, krijgt een link, klik je op, dan kan jealles doorlezen en dan nog akkoord geven, Independer zegt je huidige verzekering op. En na een week had ik de OHRA passen binnen en de brief van de agis datik per 1-1-11 was uitgeschreven en de nieuwe polis van de OHRA

5. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    en ben je nog addertjes onder het gras tegen gekomen????

Ik ben misschien een echte zeur.. maar ben opgevoed met *voor niks gaat de zon op* :D
    \

Wel snel btw..en prettig dat ze je oude verzekering opzeggen..scheelt weer.

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Nope, helemaal niets. Ik ben ook erg wantrouwig en lees echt alles door, maar dit ging perfect.Binnen 1 week alles rond. Erg fijn aangezien je maar tot 1-1-11 hebt en er na de kerst amper post is.

7. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    vermoedde na meerdere posts van je te hebben gelezen dat je ook een *zeur* kan zijn :D en alles flink doorleest.

Thanx voor t meedenken.. ga t vanaaf meteen ff in de groep gooien.

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

puhtsssssssssssss

maar ja dat klopt

9. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    kijk dat scheelt.

Ik ga altijd zo twijfelen aan mezelf als ik geen addertje kan vinden nl Nu weet ik dat ik niet de enige ben dan.

Sanks :)

10. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ik heb onze verzekering dit jaar ook via independer geregeld.

11. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb die van ons ookbij independer gedaan. Althans die van mijn man..Ik blijf dit jaar nog zitten.. Zeker vor de anticonceptie ( ik neem de mirena en die word ) fysio e.d..

Maar voor mijn man scheelt het vor het afgelopen jaar al 400 euro..
    En krijgen 10 p/mnd korting.

12. Kruimel2010

Kruimel2010 Bekend lid

8 okt 2010
    825
    1
    0
    NULL
    NULL
    Independer is voor jou helemaal gratis. Hoe dat kan staat gewoon op hun site vermeld hoor:

Op Independer.nl kun je gratis verzekeringen, hypotheken en andere financiële producten vergelijken. Independer.nl ontvangt pas provisie of een vaste vergoeding van een aanbieder als jij via ons een product afneemt, doorklikt naar de website van de aanbieder of een offerte of advies aanvraagt. De precieze vergoeding kan verschillen per product en per aanbieder.

13. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Word je iig niet als enige belazerd

:D

14. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Precies. Van sommige verzekeraars krijgen ze geen provisie en daarvan verschijnt dan geen of een klein logo en daarvan kunnen gebruikers ook geen beoordelingen plaatsen. Was laatst bij Radar.

15. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik ben dit nu aan het bekijken he,en het ziet er wel handig uit!
    Ik moet mijzelf en de kids /mijn man wel apart berekenen omdat we niet dezelfde dingen willen (ik uitgebreid tandarts pakket)
    Nu heeft mijn man het over collectieve verzekering (ik heb er echt geen verstand van) via zijn werk..
    ik zie niets daarover bij de geselecteerde verzekeraars staan..iemand ene idee hoe dit in elkaar steekt?
    Help deze leek ff..;)

16. love 8

love 8 Bekend lid

16 jan 2009
    580
    0
    0
    ik ben ook overgestapt via independer.
    ik ga nu zelfs minder betalen dan dat ik nu al doe.

maar gekeken naar de polis van 2011 scheelt het me 16 euro in de maand, dat vind ik te veel hoor.

17. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hoe bedoel je? teveel?

18. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ja, dat weet ik XD. Je moet het collectiviteitsnummer hebben van zijn werkgever, Dit kan je invullen bij de verzekeraar en dan wordt er gekeken of die werkgever een overeenkomst heeft met de bijpassende zorgverzekeraar. Dit nummer kan je invullen op de site van de verzekeraar bij "premie berekenen" dan kan je het meteen zien.

Toen ik nog bij de politie in Amsterdam werkte kreeg ik 33%!! werkgeverskorting op de autoverzekering van Centraal Beheer.

19. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    gedeelde smart is halve smart toch?? :D

vraag me alleen af.. als independer van bepaalde verzekeringen geen commisie krijgt.. worden die dus alleen vermeld zonder logo.. of worden ze helemaal niet vermeld..dan zou het immers nog steeds geen goede vergelijking zijn nl.

20. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Dank je..ga ik even uitzoeken!

Deel Deze Pagina