stuk gaan kan ook met dure machines, kwestie van pech? Maar de een wast echt schoner dan de ander. Nu krijg ik mijn witte was echter witter, dan met vorige machine. En ik let ook heel erg op energie en waterverbruik. Niet alleen voor milieu, maar ook voor portemonnee. En de mijne heeft een trommel die slijtage aan je kleding verminderd. Ook fijn.
Wij hebben een Miele is een fijne machine, aardig wat programma's en ook niet al te lange programma's. Witte was 60 graden duurt bij een vriendin ruim 2 uur en hier maar 1u26min. Maandag wel een monteur erbij gehad, maar dat kwam omdat de slang van het wasmiddelenbakje verstopt was doordat ik vloeibaar wasmiddel in het bakje had gedaan. Lag dus niet echt aan de machine zelf. Meteen dus een tip voor iedereen: geen vloeibaar wasmiddel in het laadje (ook al staat het op de fles dat het mag) en 1x per maand een keer op 95 graden laten draaien (met of zonder was)
Wij hebben ook een samsung. Ben er erg blij mee. Centrifugeert ook super. Dus ben minder kwijt tijd in de droger.
wij hebben twee indesit wasmachines versleten in 5 jaar....hier komen ze er niet meer in!! nu een LG (3 maanden nu) ook zo een waar veel in kan, hier zelfs 8 kilo..geweldig!!! heeft een vliegwiel aandrijving, i.p.v. lagers...is dus heel stil en geen kapotte lagers meer. Verder gaat de machine automatisch uit als ie klaar is, kun je hem uitgesteld laten beginnen en zitten er veel programma's op...a+ qua energie verbruik en de was is vele malen witter/schoner dan bij mijn vorige wasmachine. 1400 toeren, was is bijna droog als het er uit komt.. euh... ik ben dus wel enthousiast...hahahah
Wij hebben een Miele. Draait de laatste jaren heeeeel veel trommels per week. Nog altijd zonder problemen. Dus de volgende wordt weer een Miele.
Wij hebben een maandje geleden een nieuwe gekocht, eerst de oude geprobeerd te laten repareren (was 6 jr oud). De monteur zei dat LG Direct Drive met afstand de machine was met de minste problemen (hij hoeft ze dus nooit te repareren). Toch hebben wij die niet gekocht maar een andere met een koolborstelloze motor, een AEG Lavamat. De was komt er echt stukken witter uit nu... Er zitten superveel programma's op maar die gebruik ik nooit, doe gewoon de katoenwas en dan zelf alle opties instellen
Ik heb een Miele, die heeft net zijn 10e verjaardag gevierd en doet het nog uitstekend . Ik was 7-10 wassen per week (sinds 2 jaar, toen we nog geen kindje hadden zo'n 5 per week) en ik ben er heel tevreden over. Als ik een nieuwe moet kopen, weer een miele maar dan wel eentje met een 8kg trommel, nu heb ik een standaard kleinere trommel.
He, dit had ik eerder moeten zien. Na 9,5 jaar dienst heeft mijn oude wasmachine de geest gegeven.Was een heel simpele Bauknecht. Nu een nieuwe gekocht, toch ook weer een Bauknecht. Een luxere met eco opties en uitgestelde start tijd. Zaterdag wordt hij gebracht, ik ben benieuwd. Heb net zitten kijken op kieskeurig, daar staat degene die ik heb gekocht dus zonder enige beoordeling op. Ik zal het maar als positief ervaren. De meeste mensen die de beoordelingen erop zetten hebben vaak iets over het apparaat te zeuren
Hier al tien jaar een bosch nog nooit wat mee gehad. Daar voor me ouders een bosch die is 15 jaar mee gegaan heb toen een andere gekocht die van hier boven nu tien jaar oud. Omdat ik toen een kleintje kreeg en zo iets had wil een nieuwe voor dat die stuk gaat maar hij was dus nog niet stuk. Bosch AEG dat zijn wel de top merken van de wasmachienes je betaald wel het meeste maar ze zijn vaak wel het beste. Indesit me zusje heeft er een gehad en alleen maar ellende.
ik heb een siemens de A....Nogwat...ehm 15 kan dat? naja iets met een A en hij is nu 2jaar oud! Ik wil volgende keer toch een grotere trommel! maar verder doet hij het goed hoor. mn ma heeft sinds vorig jaar 1, en die hiervoor was van philips en was 30 jaar oud
Hier al bijna 6 jaar een Indes(h)it, naar volle tevredenheid. Heeft ook al 3 verhuizingen overleefd. Hoop dat hij nog jaren mee mag gaan! Mijn vorige wasmachine, een Zanussi, begaf het met een knal na zo'n 5 jaar. Was een was aan het draaien en intussen de keuken aan het schoonmaken (waar de wasmachine ook stond). Een van mijn katten stond mij om aandacht te vragen, toen de wasmachine dus een enorme knal gaf (stinken!) en niks meer deed. Die kat stond achter mij, sprong enorm hoog de lucht in en was binnen no time verdwenen.......
wij hebben ook pas een nieuwe gekocht, een bosch (en van binnen zit een siemens sticker, maar die siemens was veel duurder!) de winkel mevrouw zei ook dat ze uit dezelfde fabriek komen, dat alleen het frontje anders is zegmaar, de voorkant. ben er ook echt erg tevreden mee, veel verschillende programma's maar toch erg makkelijk te bedienen, ook eco knop en speed knop eco bespaart 20% speed versnelt het programma met 60% maar zorgt wel dat het net zo schoon is. je kan het alleen niet tegelijk gebruiken haha. maar verder heel tevreden mee
Wij hebben een Bovenlader (smalle) van AEG en kan 5 kilo in Had toendertijd een smalle douche, en daar paste geen gewone wasmachine in... Ik heb hem van mijn vader gehad toen in ging samenwonen, en heb hem nu 4 jaar En hij was best prijzig 80% energiebesparing met de nieuwe SuperEco bovenlader van AEG
Hoor ik wel vaker over de Indesit. Hier geen problemen gelukkig met Indesit. Ik had echter problemen met de Zanussi die mij dus uiteindelijk een soort van ontplofte met een knal.....