Wij hebben een whirpool,ook een 7 kilo en daarbij ook dezelfde droger,ook 7 kilo... We hebben ze nu zo'n 4 maanden ong,en erg tevreden mee!
Mijn ouders hebben een indesit en idd veel problemen ermee gehad telkens. Zelf heb ik een Zanussi en in tegenstelling tot Be happy doet die van ons het nog steeds prima na 7 jaar. En nog nooit iets eraan gehad. Maar je kunt natuurlijk met alles iets krijgen
Ik heb 9 jaar geleden van mijn ouders een Zanussi gekregen. Een geweldig ding. Na 9 jaar doet ie het nog steeds als een trein en ik zie het de komende tijd nog niet begeven. Wij zijn er zo tevreden mee dat wij een paar jaar geleden ook een Zanussi droger hebben gekocht, ook helemaal fijn. Echt een fijn spul vooral voor het geld dat je ervoor betaalt.
Ik krijg morgen een Indesit IWDC6145 was/droog combinatie Mijn moeder heeft al jaren een Indesit en nooit problemen mee gehad
Ik heb een tweedehands Miele uit 1986 Totaal niet zuinig maar doet het nog super. Toen we samen gingen wonen hadden we niet zoveel geld dus hebben deze gekocht van een mannetje welke oud witgoed weer opknapte.
Wij hebben nu nog een idesit, zo'n goedkope.. Wat een baggerapparaat! Heeft het 5 jr "redelijk" gedaan en de laatste paar jaar krijgt ie niks meer schoon en stinkt de was erger wanneer het er uit komt dan wanneer het er in gaat. Vanalles geprobeerd; azijn, schoonmaken van binnen en buiten, speciaal spul. Maar niks werkt. Nu hebben wij een LG gekocht, zo een met een nieuw soort motor. Krijgen daar 10 jr garantie op. Is fluisterstil en kan 7kg in. Heb m nog niet hoor, dus of ie goed is kan ik niet zeggen, maar kan niet wachten tot ie geleverd wordt! Mijn eerste wasmachine was een Miele van zo'n 20 jaar oud. Zag er niet uit maar waste als een tierelier!! Er gaat niks boven Miele, maar goed, daar moet je wel de centjes voor over hebben..
even het hele topic doorgelezen, ga namelijk opzoek naar een nieuwe wasmachine, we hebben nu een indesit 6,5 jaar geleden 2e hands gekocht voor ik dacht 40 euro heb ook geen idee hoe oud ie is, prima ding hoor, maar maakt alleen een vreselijke herrie!! wil nu een wasmachine waar iniedergeval veel in kan (wel handig met een 2e opkomst) en die supper stil is!, hij komt namelijk in de keuken die in open verbinding met de woonkamer staat. heeft iemand sugesties? welke merken zijn stil? (met de indesit kun je elkaar niet verstaan als je gewoon praat)
Wij hebben nu een AEG Lavamat, maar die krijgt nu, na 9 jaar, kuren. We gaan van de week misschien even kijken voor de LG, en voor Miele. Lastige aankopen vind ik het altijd..