wij hebben de bosch exclusive 9 kg echt heel erg fijn en weegt ook alles af. Was qua kwaliteit te vergelijken met miele alleen dan een stuk betaalbaarder. Samsung werd ons afgeraden, toch vaak veel problemen mee, horen dit ook terug van vrienden.
Beko 7kg en super tevreden over Wat hiervoor werd gezegd over de Beko herken ik totaal niet Ik was onze dikke lits jumeux dekbedovertrek erin Super blij mee veel minder vaak de wasmachine aan
Ik heb een miele W5460. Geen idee hoe groot de trommel is maar ik was regelmatig een dekbed van 240x220 en dat word echt goed schoon
Nadat onze vorige indesit wasmachine het na 8 jaar begeven had hebben we opnieuw voor een goedkope indesit gekozen. Indesit XWE 71683X W EU 7 kilo. Ik kan mijn volledige beddengoed van een bed van 180x180 in 1 beurt wassen. Ben tevreden over de waskwaliteiten en functies in verhouding tot de prijs.
Hier net zo. De verkoper was ook zeer te spreken over Samsung inderdaad. Maar hij zei wel dat dit nog een vrij nieuw merk was en ze er daardoor nog niet veel over konden zeggen op de lange termijn
Wij hebben een samsung eco bubble 9 kilo allesssss gaat erin, super blij mee! Vroeger deed ik bijna elke dag ren wasje draaien en nu wacht ik gewoon nog even omdat het nog niet vol zit
Wij hebben ook een 9 kg ecobubble. Maar ik was nog steeds elke dag... als ik spaar moet ik ook meer vouwen en strijken in 1x en dat vind ik een groot nadeel hahaha