Het is weer DIE tijd van het jaar voor gezellige etentjes, suprises en cadeaus maar ook van rijmen en verlangenslijstjes. Wat staat er dit jaar op de jouwe? De mijne; Omslagsjaal Hittebestendig matje voor mijn stijltang op te leggen Fashioncheque Verjaardagskalender Boek 'Van achter het behang tot over je oren' (aanrader voor de mama's) Verder moet hij nog aangevuld worden Al heb ik ergens maar 1 wens.. dat de vergunningsaanvraag voor de bouw van ons huis verleend wordt en rond de kerst onherroepelijk zal zijn zodat we begin volgend jaar kunnen gaan bouwen! Jeej!
Weer gezond worden en dat mijn kinderen en man gezond en gelukkig blijven. Verder verlang ik niks en hoef ik geen cadeaus.
Lastig.. Weet het lijstje van m'n vriend wel. - Gajes trui - Gereedschapskist - Nieuwe sleutelset - En hij heeft dringend nieuwe broeken nodig maar dat wilt hij natuurlijk niet als kado Ik zou toch graag van m'n oma gebreide slofjes willen hebben voor de baby straks. Is iets wat je altijd kan bewaren en betekenis heeft voor mij & dat vind ik belangrijk.
Joepieeee!! Gefeliciteerd!! Op mijn lijstje staat : Sjaal Leren handschoenen Boek Horloge Rookmelder Led zaklamp Rituals voor in bad
Ik wil graag nieuwe sporthandschoentjes. Een lekker luchtje. Een nieuwe tas, maar die koop ik liever zelf Mooie oorbellen is ook altijd leuk.
Geweven draagdoek. Maar wij doen niet aan cadeaus voot volwassenen dus haal hem zelf in januari 😄
Hierbij mijn lijstje: - elektrische tandenborstel (heb ik net een topic voor geopend voor tips) - leuke sporttas - parfum (chance van chanel) - garen om mee te doen aan de lossen/vasten CAL We kregen van mijn ouders 150 euro en daar mogen we cadeaus voor kopen. Moet dus ff kijken wat het gaat worden want alles red ik niet.... Maar de rest koop ik gewoon toch maar krijg ik dan zo haha. Mijn man wilt een dashboardcamera kopen voor de auto.
Niks. Mijn ex kocht elk jaar nougat voor me terwijl ik dat niet lust. Dus ik ben met alles blij, al koopt mn vriend een chocoladereep van een euro Ik geef hem een bierbrouw-pakket van de hema en een rondleiding&proeverij bij een redelijk nieuwe brouwerij bij ons in de buurt. Ook misschien nog wat losse flesjes ingepakt ofzo, heel handig iemand die (net als ik) gek op speciaalbier is Het gevaar is alleen dat we hetzelfde kopen hahaha
Ik heb een algemeen lijstje. Zodra iemand wil weten wat ik wil hebben haal ik het daar weg. Altijd als ik iets zie en ik ben het niet gelijk nodig dan zet ik het daarop. Voor nu. Diverse films, diverse boeken, nieuwe monopolie, poppetjes voor mn kerstdorp.
Ik had staan tablet en die heb ik voor mijn verjaardag gekregen. Dus nu weer opnieuw nadenken wat altijd welkom is Rituals Parfum Fleece kleed of badjas Nu ik zwanger ben vindt ik z'n ketting die op de buik hangt ook erg leuk Verder spulletjes voor de baby