Wij hebben een LG 7 KG trommel met display, resterende tijd en uitgestelde start weet ik niet. dat heb ik nooit nodig gehad. Maar ben helemaal blij met dat ding. Supermakkelijk en ook zuinig met water. Hij weegt de was voor hij bepaald hoeveel water er nodig is Mooi spul he LG was toen bijna 700 euro, maar nu al rond de 550
He Meiden, Dankjewel voor jullie tips en adviezen! We hebben gisteren een nieuwe wasmachine gekocht en het is een MIELE W 3821 geworden. In alle winkels waren ze razend enthousiast over dit model en hij is onlangs Beste Keus van de Consumentenbond geworden (beste machine uit de test). Hij komt dinsdag al Wat opviel was het minmale verschil tussen de internetprijs en de winkelprijs (na onderhandelen ). We hebben hem nu bij de It's besteld. Goede leveringsvoorwaarden. Wie heeft bij haar Miele ook de verlengde garantietermijn genomen en daar ook profijt van gehad? Groetjes Elke
ps Het viel ook op dat ze in alle winkels poeder wasmiddel aanbevelen. Met vloeibaar schijn je een soort vettig filmlaagje over je trommel te krijgen...
Idd, poeder wasmiddel, dat zeiden ze tegen ons ook toen we ons (Miele) wasmachine gingen kopen. Om de reden die jij zegt. En ik ben ook Calgon gaan gebruiken om te beschermen tegen kalk. Dan moet je veel minder wasmiddel gebruiken en geen wasverzachter dus het is niet dat je dan duurder uitbent.
klopt wasverzachter is ook slecht voor je machine laat ook een laagje achter en ik gebruik altijd calgon in mijn siemens wasmachine ik heb een 8kg Heerlijk! suc6 met je nieuwe wasmachine
Ja Miele is wel nog beter dan Zanussi maar helaas een pak duurder! Ik gebruik een combi van waspoeder en vloeibaar wasmiddel en ik gebruik ook wasverzachter. Mijn wasmachine heeft er nog geen last van gehad.
Miele, er is geen betere! Is misschien in aanschaf duur, maar is super kwaliteit en heeft goede garanties. Je kunt een service contract afsluiten voor eenmalig ongeveer 200 euro, en dan heb je 10 jaar langer garantie. Mocht er wat zijn dan word dit kosteloos gemaakt. Geen ander merk heeft dit, dus dat zegt al genoeg over Miele!
Ja, wij hebben dat en mijn ouders ook. Je hebt de kosten er vaak al uit als je 1 x iemand langs laat komen en er een onderdeed aan vervangen moet worden. Ik zou het dus wel aanraden. Bij mijn zus ging er iets aan haar Miele kapot net na het verlopen van de garantie en zij had niet zo'n verlengd contract, was behoorlijk wat geld kwijt aan reparatie. Zou het dus wel doen.
Ik zou er zeker de verlengde garantie termijn bij doen. Hebben wij bij de wasmachine en vaatwasser ook gedaan. Ideaal toch, mocht er wat zijn krijgt je niet gelijk een dikke rekening!
wij hebben een LG waar we érg tevreden over zijn. gekocht bij Mediamarkt, en nog aardig wat vd prijs af weten te kletsen. hij heeft een hoop verschillende programma's, maar makkelijk te bedienen. uitgestelde starttijd, en kan 1400 toeren p/minuut centrifugeren. grootste voordeel: 7 kilo trommel! kan dus veel in. wij vinden 'm ideaal. de verhuizers waren erg blij dat we geen Miele hadden; die dingen zijn lóódzwaar en bij ons moest ie naar zolder.
Jahoe, Hij staat heerlijk te draaien "kleine wasjes, grote wasjes.." Maar dat is niet vanzelf gegaan.Afgelopen dinsdag is hij geleverd. Wij dinsdag geprobeerd. Draait de trommel niet. Echt belachelijk. Een nieuw apparaat! Wij de volgende dag de it's gebeld. Zij vonden dat we maar contact op moesten nemen met Miele! Wij natuurlijk niet akkoord. Hebben een nieuw apparaat geeist. Na lang over en weer gebel kon dat wel en gisteren is hij geleverd. Zolder vol met was, dus ik kan lekker aan de gang Verder bevalt dit type goed, heel overzichtelijk en makkelijk in het gebruik (MIELE W3821). Maar nemen voor de zekerheid toch maar 10 jaar garantie hihi Groetjes Elke
Ik heb een Zanussi 1400 en toen voor 1400 gulden. Bevalt prima, ik was altijd op verkort programma, was word net zo schoon.