Welke wasmachine?

Discussion in 'De lounge' started by Mama81, Jun 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,805
    4,191
    113
    Wij hebben een miele, heerlijk apparaat die trouw dienst doet.
    Wat ik fijn vind is de tijdklok die je kunt instellen voor uitgestelde start. Toeren kun je kiezen tussen 900 en 1600 afhankelijk van je was.
    Vele programma, korte was en extra korte was (en alleen spoelen of voorspoelen te kiezen) Enigste nadeel...... een was duurt heel lang. Een was op 90 graden duurt ruim 2,5 uur

2. Piekie81

Piekie81 Actief lid

Nov 18, 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij hebben ook een Miele, echt een prima apparaat. Het enige nadeel vind ik, is dat de was gaat stinken als je hem iets te vol doet. Waar dat aan ligt is ons niet duidelijk. Het zou kunnen komen doordat de afvoer niet helemaal in orde is (hebben we door een oom laten plaatsen toen we in dit huis kwamen, omdat de bestaande afvoer op een hele onhandige plek zat). In het vorige huis hadden we dit probleem volgens mij niet... Een kookwas af en toe of een lege wasbeurt met soda helpt iets, maar het probleem is al snel weer terug. We moeten gewoon de verleiding weerstaan om toch nog net even die trui er bij te gooien.

Even ook een promo voor een wat minder bekend merk: Mijn ouders hebben al 15 jaar een Asko staan. In de beginjaren draaide die zeker 2 keer per dag (we woonden toen nog met 5 kinderen thuis). Er is twee/drie keer iets mis mee geweest, maar dat was altijd snel verholpen. Nu begint hij een beetje op zijn eind te raken (foutcode), maar hij doet het nog steeds!

3. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

Aug 7, 2009
    2,204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een AEG, en ben er super tevreden over! Heb een 7 kilo trommel en kunnen ook korte programma's op, ook een timer dat je bijvoorbeeld de was er savonds in stopt en je hem instelt dat ie over 6 uur gaat beginnen, heb je sochtens de was klaar, voordat je naar je werk gaat en ff op kan hangen :)!

Mijn ouders hebben ook altijd een AEG gehag, en geen gezeur mee gehad! Prijs is ook redelijk vriendelijk! Wij keken ook naar een Miele, maar k ga echt geen 300 meer betalen voor de merknaam hoor (heb ik toch altijd het idee van....).

Share This Page