Ik begrijp precies wat je bedoelt... Wij hebben dus ook een Indesit koelkast (4 jaar) en ondanks dat het no-frost is, zit er de afgelopen tijd iedere keer na een paar dagen een heel groot brok ijs in die je moet weghalen met een hamer of mes en buitenkant zit vol met roest, terwijl we er echt geen vreemde dingen mee doen. De wasmachine doet het nog goed, al heeft het 1 mankementje en dat is dat de spoelfunctie het niet meer heet doet. Voorheen zette ik wel eens enkel het spoelprogramma aan en dan op 90 graden maar dat kan dus niet meer. Rest doet het gelukkig nog gewoon.
Ehm mijn man wist me later te vertellen dat onze wasmachine uit exact dezelfde fabriek komt als de indesit. Achja eigenlijk heeft ie het best goed volgehouden. Hij is veel gebruikt in ieder geval. Irritant van jouw koelkast, je moet er blijkbaar gewoon geluk mee hebben he.
Ja of dus meer geld aan uitgeven. Mocht deze ooit vervangen worden dan ga ik ook echt voor een ander merk. Maar destijds had ik niet zoveel keuze omdat ik echt een specifiek formaat nodig had, dit was de enige die pastte.