Samsung EcoBubble wasmachine WF70F5E0Q4W/EN kopen | bcc.nl Wij hebben deze sinds een maand en tot nu toe meer dan tevreden. Voor 15,- extra hebben de mannen van BCC de wasmachine op.zolder gezet, aangesloten en de oude meegenomen. Ideaal!
Kijk eens op Coolblue.nl die hebben ook goeie en goedkope wasmachines samsung, bosch etc van 7 kilo onder de 500 euro. of idd de black friday actie van de mediamarkt afwachten
ik heb al 8 jaar mijn samsung en daar ben ik echt super blij mee wast goed en heeft een hele fijne programma makkelijk in onderhoud en er is tot nu toe nog nooit iets kapot gegaan ik wil ook nooit anders meer zweer op samsung
Nou woehoe die blackfriday stelt echt veel voor maar niet heus. Prijzen zijn hetzelfde als ervoor haha dus ik ga de gok maar wagen op een samsung.
Kijk ook even op wehkamp, hebben vaak leuke actie (cashback) en nemen de oude weer mee (wel leeg laten lopen) en zetten de nieuwe neer!
Ik heb nu een Samsung eco bubble, maar de eco bubble motor is kapot alleen roept Samsung iedere keer dat ik hem moet resetten. Beetje jammer dus. Hij wast gelukkig nog wel prima dus ik laat het zo. Verder een prima machine, maar die eco bubble motor die kapot gaat schijnt vaker voor te komen. (Misschien wel iets om mee te nemen in je beslissing)
Ik heb een lg gehad en die ging na 2,5 jaar kapot de lager en laten maken bleek bijna net zo duur als een nieuwe, voor mij geen lg meer. M'n moeder heeft al 7 jaar een goed werkende Bosch machine. Zelf heb ik na de lg een Beko gekocht prijs/kwaliteit is top.
Ik heb al een samsung eco bubble besteld omdat die een grotere trommel heeft dan de bosch die ik in gedachte had dus hoop dat bij mij de eco bubble motor wel heel blijft dan. Het blijft toch een gok denk ik welk merk je ook neemt. Ze sluiten het bij mij alleen niet aan omdat wij een trekschakelaar hebben dus dan wacht ik daarmee wel tot mijn man terug is van vakantie.
Ik had precies hetzelfde dilemma een poosje terug. We hebben een samsung ecobubble besteld bij wehkamp. Geweldige service. Ze plaatsen de machine en sluiten hem aan, en nemen de oude mee. Allemaal gratis. Ik heb die met 8 kg trommel en 1600 toeren en zelfreinigend programma. Zeer tevreden over. Oh en hij heeft een leuk muziekje als hij klaar is met draaien, daar worden wij vrouwen gewoon blij van