Welke wasmachine?

Discussion in 'De lounge' started by GossipGirlxoxo, Jul 14, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,063
    3,858
    113
    Mijn Whirpool trok het niet dat ik zoveel ging wassen toen de oudste geboren werd. Stond bijvoorbeeld vol schuim en op een dag stond de vloer blank.
    Ons werd verteld dat als je veel wast, je het beste Miele of Asko (soort Zweedse Miele) kunt nemen. Wij hebben een Asko genomen en dat ding helemaal scheel gedraaid. Na 10 jaar ofzo stopte het verwarmingselement, toen hebben we een nieuwe gekocht, AEG, omdat ik toch minder was gaan wassen.
    Moet wel zeggen dat wasgoed minder gekreukt uit de Asko kwam, maar verder bevalt de AEG ook. Hier zit een stoomprogramma op, wel handig voor knuffels. Verder geen tig programma's, want ik gebruik er hoogstens 4.

GossipGirlxoxo likes this.
  2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Onze samsung wasmachine gaat al 9jr. mee.
    Wel al 2x de koolstofborstels vervangen. Maar dat is zo gepiept en kost €18,-
    En was vrij veel. Zo'n 7-10 wassen per week.

Op het werk hebben wij een miele. Draait inmiddels ruim 10 jaar.
    En die staan minimaal 4x per dag aan. En dan ook nog eens flink vervuild.

3. Felice

Felice VIP lid

Apr 22, 2009
    7,495
    8,417
    113
    Ik zou dan denken, wie doet de was? Jij of je man? Als je man de meeste was doet: prima :thumup:
    En als jij de meeste was doet wist ik het wel :D

Want wat is het argument van je man voor een was droog combi?
    Mij lijkt het super onpraktisch namelijk, maar ik was veel op mijn vrije dagen en dan staat de droger ook regelmatig tegelijk aan met de wasmachine (droger voor badgoed en bij heel slecht weer ook de dekbedovertrekken)

4. 1981Mama

1981Mama VIP lid

Apr 8, 2015
    5,989
    1,439
    113
    Die dingen zijn vrij brand gevaarlijk toen ik er een paar jaar geleden naar keek.

5. esklessebes

esklessebes VIP lid

Mar 23, 2014
    7,002
    3,664
    113
    Hier geen whirlpool meer ben met dat merk wel helemaal klaar, was ook echt veel maar whirlpool ging elke x stuk.
    De laatste keer heb ik de monteur geloof ik 3x laten komen want echt die herrie kan toch niet. Nou mw niks aan de hand is gewoon normaal en weer deed ie raar toen die man weg was. Bij de 3e keer bleken dus die betonblokken los te liggen. Dus al die tijd al.
    Niet veel later met buiten de garantie ging hij natuurlijk kapot.

Nu een AEG en ben tot nu toe tevreden. Dacht dat hij 8 of 9 kg is en vul je hem te vol dan doet hij het gewoon niet. Geeft hij een signaal af. Is tot nu toe 1x gebeurd.

6. Marti

Marti Fanatiek lid

Apr 18, 2014
    2,384
    867
    113
    Ik was het meest haha maar ik hang alles op op zolder of buiten. Ik gebruik de droger alleen in de winter voor het beddengoed. En het is best een gesjouw telkens en daarom denkt hij dat een combi wel handig is. Dus hij bedoeld het lief hoor. Dat hij mij op dat gebied wat wil ontlasten. Maar 9 kg wasmachine en 7 kg droger. Ja moet ik alsnog 2 kg ophangen dan maar gewoon alles :roflmao:

Share This Page