Welke wasmiddel gebruik jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door BellaLuna, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Ik gebruik wasmiddel en wasverzachter van de lidl.
    En soms wasverzachter van robijn mits die in de reclame is.

2. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik ook.... heb alleen spijt van de Dash....die ga ik weggeven. Mijn moeder wilde de Dash niet eens van me hebben...die is ook niet te spreken over Dash.

3. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik gebruik dash. ik moet ook kijken waar iedereen hier tegen kan. we hebben 3 allergie patienten. deze werkt goed voor ons alledrie.ik ben er heel tevreden over verder.

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Precies hetzelfde als jij ;).
    Vond dat toch de prettigste combi. De wasverzachter kan je nog varieren :p Ik vind de gele erg lekker.

eneh... het gras is bij de buren altijd groener hè :p

5. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    wasmiddel van de lidl. Kleur, wit, zwart en wol
    wasverzachter van Ecover (die ruikt zo lekker, niet te aanwezig gewoon lekker fris!)

6. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    En de was altijd schoner!:D

7. Jade86

Jade86 Bekend lid

Ik gebruik Robijn wasmiddel, die vind ik zo lekker ruiken! Gebruik geen wasverzachter.

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

wasmiddel van de Lidl (en je was ruikt dan niet extra lekker) dus vaak gebruik ik Lenor (nu even omdat ik de babykleertjes meewas niet)

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.378
    36.246
    113
    Ik gebruik bijna nooit wasverzachter en verder gebruik ik het liefst Robijn, die vind ik wel redelijk duur, dus als ik die ergens in de aanbieding kan vinden koop ik wat meer tegelijk.

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik heb jumbo vloeibaar wasmiddel en jumbo wasverzachter.... diverse geuren. nu oa rose bloesem en lavendel.die laatste ruikt erg lekker.

gaat een wasje in de droger doen

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik gebruik wat in de aanbieding is. heb geen vast merk. altijd anders hier.

als er geen aanbieding is ga ik voor dash omdat die zo lekker ruikt.

wasverzachter meestal lenor of Silan Crystals.

12. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Het liefste gebruik ik Robijn (die roze, mmm!) maar momenteel staat er ook C1000 spul. Komt omdat we die Robijn altijd bij een of andere cheap ass-toko halen waar ie meer dan 3 euro goedkoper is en ik vertik het dan om er ergens anders meer voor te betalen. Donderdag halen we weer een lading op ;)

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ariel color en wit....maar op het moment heb ik van alles staan van de lilh bonnen :))) dus gebruik nu ook dreft en dash!
    maar vaak is het toch ariel...

En wasverzachter, de blauwe lenor...maarja nu ook dus andere geuren :)

14. Vagans

Vagans Niet meer actief

Subliem Premium van de Action. De paarse.
    Ruikt zooo lekker :D

15. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Ik gebruik Dash wasmiddel (erg handig, voor wit en kleur) en lenor wasverachter. Mjammieeee!

16. Only me

Only me Niet meer actief

Ariel vloeibaar voor kleur en Ariel vloeibaar voor witte was, met Lenor wasverzachter. Die geur wissel ik vaak af :)

17. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Ik gebruik wasmiddel van de Lidl. (zowel kleur en wit) Die is echt super! Krijgt vlekken er uit die ik voorheen met Robijn er niet uit kreeg. Wasmiddel vind ik ook niet boeiend qua geur, daar gebruik je immers een lekkere wasverzachter voor. ;) Als wasverzachter gebruik ik Robijn. Ik wissel soms een beetje af, maar meestal heb ik de blauwe.

18. Englishwoman90

Englishwoman90 Niet meer actief

ik gebruik wasmiddel van de Aldi, bevalt prima! Zowel voor witte was, donkere was en fijne was.

Maar misschien erg domme vraag: maar waarvoor gebruiken jullie in vredesnaam wasverzachter?

Wat is trouwens wel doe is als ik witte was in de droger doe (alleen als het regent), is een geurdoekje van robijn erbij gooien (soms zelfs 2), maar kan niet echt zeggen dat ik dit ruik....

19. Locusta

Locusta Niet meer actief

Ik gebruik eigenlijk verschillende merken.... Ik koop vaak grote flacons wasmiddel voor de witte en gekleurde was bij de Sligro/Makro die daar dan in de aanbieding zijn. Aangezien het meestal flessen van >3 liter zijn, schenk ik ze over in kleinere flessen ;)

Voor spijkerbroeken gebruik ik de Robijn Jeans. Ik gebruik ook een apart wasmiddel voor wolwas en donkere was, maar dat kan net zo goed eigen merk (C1000, AH, Superdeboer) als een merk (met name Robijn) zijn.

Eigenlijk blijf ik alleen wat betreft wasverzachter bij één merk en dat is Lenor :)

20. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Textiel blijft er langer mooi door, het ruikt erg lekker en het maakt je was ook soepeler. Met name met handdoeken merk ik persoonlijk het verschil echt heel erg, mijn vader gebruikt namelijk nooit wasverzachter en ik vond de handdoeken daar altijd zo ontzettend ruw en stug. Had meteen een scrub-beurt als ik me had afgedroogd. :p

Deel Deze Pagina