Welke wasmiddel gebruik jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door BellaLuna, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Englishwoman90

Englishwoman90 Niet meer actief

Deed je vader dan zijn was in de drogen of hing hij het buiten te drogen? Want dat maakt het verschil.
    Als ik de was soms uit de lijn haal, voelt het ook wat ruw aan. Haal ik het uit de droger dan is het juist heerlijk zacht....

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    was wat in de droger gaat doe ik hier ok zonder wasverzachter. was is echt heerlijk zacht. was dat ik ophang om te drogen doe ik met wasverzachter omdat het anders stijf wordt

3. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Lidl wasmiddel (of Robijn als het in de aanbieding is)
    Wasverzachter wel altijd van Robijn

4. Dana

Dana Niet meer actief

C1000 eigen merk, maar dan wel de vloeibare want die ruikt lekkerder.
    Robijn vind ik ook heerlijk ruiken maar die vindt mijn man te sterk ruiken helaas.

5. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Ik gebruik Dash

6. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik Ariel tabs en Lenor wasverzachter. Vooral de Lenor ruikt zo lekker. Voor de afwisseling neem ik wel telkens een ander geurtje mee.

7. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden

Hij heeft geen droger dus dat zal daar dan wel aan liggen. :)

Maargoed ik doe geen aparte droger-wasjes dus ik gebruik gewoon voor alles wasverzachter haha. :D

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Heb momenteel wasmiddel van de action :)

9. tulip

tulip Niet meer actief

eindelijk weer robijn.... onze dochter heeft vreselijke eczeem gehad de afgelopen 3 jaar en kon niks anders gebruiken dan neutral. Nu ben ik eerst begonnen met haar te wassen met dermocare en dat gaat goed, kan dat kind eindelijk ook dorazeep kopen;) Nu ben ik ook weer met gewoon wasmiddel begonnen, voorlopig gaat het goed.

10. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Witte wasmiddel van Witte Reus en gekleurd wasmiddel van de Action, bevalt erg goed trouwens..

Wasverzachter: Lenor.. ( heerlijk!!)

11. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Geloof het of niet....ik heb wasmiddel van de Hema! Wast goed schoon,ruikt lekker en is heel goedkoop! (ik ben toch een Hollander he....op de centen letten) :D
    Ik heb wel wasverzachter van Lenor.

12. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    welke op dat moment in de aanbieding is, als het maar poeder is en geen gel.

13. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Dash of robijn. En als ik naar duitsland ga vind ik meister propper wel goed. Wel atijd wasverzachter van robijn

14. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Ik heb altijd andere, ligt er aan welke in de aanbieding is, maar hij moet wel lekker ruiken. Ik gebruik ze ook steeds afwisselend, dan blijf k t altijd ruiken :D zo lekker :D;)

15. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Nooit meer ariël, daar kreeg ik donkere plekken van op mijn witte handdoeken :x. Nu gebruik ik de goedkoopste wasmiddel (euroshopper of van de Hema of Robijn mits die in de reclame is), ik maak de was af middel Robijn wasverzachter! Ik ben er verslaafd aan. Gisteren nacht kon ik niet slapen van de geur van mijn dekbed, ik had iets teveel wasverzachter gebruikt :D. Lenor vind ik te sterk en niet lekker (mijn schoonmoeder gebruikt deze :p).

16. Sensea

Sensea Niet meer actief

wij gebruiken al 17 jaar geen wasverzachters meer. zeker met de droger is het ook voor witte was niet meer nodig. handdoeken worden daar ook lekker zacht in. wasverzachter is toch veel kunstmatige troep die de huid er kan irriteren. als je zachte was wil bereik je dat ook met ene beetje azijn, bovendien maakt dat je machine mooi schoon.

17. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Altijd huismerk. Wasverzachter wissel ik af, hoewel ik nu al een hele tijd de blauwe Robijn Sensations gebruik hmmmm.

18. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Ariël of Robijn en altijd Robijn wasverzachter.

19. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Verschillend, dan ariel, dan omo, dan van de aldi... Voor mijn dochter altijd neutral ivm eczeemhuidje...

20. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik gebruik vrijwel altijd Omo klein en krachtig en als wasverzachter Lenor. :D

Deel Deze Pagina