Ik gebruik ariel. En ik vind van silan de wasverzachter overheerlijk, wel die korreltjes dan. Maar die koop ik alleen als ie in de aanbiedning is. Soms heeft kv die voor 1,99 per fles anders betaal je zo het dubbele en dat heb ik er dan weer niet voor over. Nu draait de wasmachine met silan wasmiddel en de rode lenor wasverzachter (en een scheutje ariel vlekkenmiddel) Ligt er eigenlijk maar net aan wat in de aanbieding is. Wel gebruik ik altijd vloeibaar.
ik gebruikte ook altijd lekkere geurtjes maar sinds deze week dus neutral mijn dokter waarschuwde voor geur wasmiddel het hoopt zich op in je huid volgens hem zijn ze nu niet voor niks begonnen met de parfuminderen campagnes vind het wel jammer maar hij zal vast weten wat hij zegt en wil niks gebruiken wat slecht is voor mijn gezinnetje
Ik vind dit eerlijk gezegd wel een beetje vergezocht....dan mag je helemaal niks meer...tegenwoordig krijg je overal wat van.... Ik gebruik ook vaak wat er in de aanbieding is, en dan het liefst Omo ( die paarse) of Dash. Wasverzachters ben ik aan verslaafd en heb meestal wel drie flessen staan, meestal Robijn of Lenor!
Heb nu een heel groot pak Ariel.. en gebruik aldi/lidl wasverzachter en soms een andere als die in de aanbieding is.. Dash vind ik ook erg fijn..en Fleuril is ook goed te doen!
Ik gebruik vloeibaar wasmiddel van de Jumbo... en heb 7 verschillende "smaken" van Lenor ... de enige wasverzachter waarbij de geur echt blijft hangen ...
Het eigen merk van DM ( Duitsland) drogisterij. Het was nog veel beter als Ariël wat we hiervoor gebruikten. En bij toeval hebben we deze geprobeerd.
gebruik altijd ariel, stap wel eens over (gebeurd zeer weinig) vooral mijn witte was is dan niet wit meer (dit vind ik erg, omdat ikl in de zorg werk en wil mijn pak wel wit houden) gebruik zeer weinig wasverzachter omdat mijn man hier erge jeuk van krijgt maar vind ariël altijd lekker ruiken en mijn was hangt altijd buiten dus heerlijk fris windje er door heen hmmmmmmmmm
Ik wissel Ariël, Dreft en Dash af voor de gekleurde was (koop ze altijd met de kortingsbonnen ) en voor de witte was heb ik Robijn Stralend Wit. Als wasverzachter Lenor. Vind dat erg lekker ruiken, zeker als de was buiten heeft gehangen.
heb het helaas oko niet verzonnen mijn zoontje kreeg ineens een kale plek op zijn hoofd en toen kreeg ik dat te horen schijnt gewoon niet goed te zijn volgens hem nou ja dan maar neutral lijkt mij niet dat hij het uit zijn mouw schud maar bedoel er nu ook niet mee te zeggen dat iedereen ermee moet stoppen haha ieder zijn keus toch zolang je er geen last van hebt.....
Oww, bah, das wel heel naar, opeens een kale plek Dan kan ik me wel voorstellen dat je gaat achterhalen waar dat vandaan komt en dat je dan stopt met die wasmiddelen! Nu maar hopen dat er hier geen kale plekken komen...vind al die middeltjes veel te lekker ruiken hihi!