Ik vraag me even af of hier mensen zijn die wel een beetje weten wat bij elkaar past... Want zouden jullie me dan met iets willen helpen? Ik ben echt zo verschrikkelijk slecht met dingen bij elkaar zoeken en zien of iets bij elkaar past.. Eigenlijk draag ik ook alleen maar donkerblauwe spijkerbroeken en meestal staan de shirtjes er gewoon wel normaal op, vind ik dan.. Maar nu heb ik dus het volgende shirtje gekocht (hoop dat de link het doet) Top middenbruin - Voor haar - bpc selection - bonprix.nl En het eerste wat mijn vriend dus zegt is dat hij het niet echt vind staan op een spijkerbroek.. Maar ik... Ben eigenlijk heel erg meningloos en heb geen idee of het nou staat of niet.. Dus vandaar mijn vraag aan jullie.. Denken jullie dat hieronder gewoon een spijkerbroek kan staan, of wordt dat toch iets anders zoeken? Misschien anders een lichtere kleur spijkerbroek? Of zijn er nog andere opties? Ik heb echt een hekel aan rokjes, korte broeken en strakke broeken, dus dat is ook weer een heel groot gedeelte dat afvalt haha. Dus vandaar dat ik hier even hulp inschakel en dan hoop dat er wat uit zal komen
Ik wilde zeggen, waarom zou het niet kunnen op een spijkerbroek. Maar leed aan het dit van br stukje dat je niet van strakke broeken houdt. Ik denk dat dat het 'probleem' is . Dit shirt op een niet strakke broek is nogal pompeus ben ik bang. Ik vind dit shirt het leukst staan op een helemaal strakke, zwarte skinny. Bij de pieces hebben ze op het moment heel fijne zachte, stretchy broeken, je wilt ze na dragen niet meer uit. ..
Als je hier een spijkerbroek onder draagt dan moet het inderdaad een skinny zijn. Een wijdere broek staat niet onder dit shirt.
Inderdaad een lichtblauwe skinny jeans. Als je een goed stretch model pakt, dan zit dat lekkerder dan een gewone spijkerbroek (vind ik...
Een lichte linnen broek, of anders een beetje wat meer een taupe broek. Bij de h&m hebben ze broeken, in alle kleuren, die niet van spijkerbroek zijn maar wel redelijk strak. Maar omdat het een heel zacht katoen is, zitten ze heerlijk en voelen ook niet zo strak. Ze heten superstretch broek, 19,95.
Een skinny broek idd, welke kleur maakt mijn inziens niet zoveel uit, als is wit of zwart het mooiste denk ik.
Mee eens met jouw man en de rest, een wijde (spijker) broek zou echt niet staan, liever een skinny broek, liefst zwart, kleedt ook mooi af maar wit kan ook. Neem eentje met een band, zonder rits, staat leuker en comfortabeler
Hieronder kun je een witte of zwarte broek aandoen, of een lichtere strakke jeans. Wijdere spijkerbroeken staan hier zeker niet onder en vind ik persoonlijk sowieso niet mooi en meer iets voor oude vrouwen
Ik sluit mij aan bij de rest. Een wijde spijkerbroek zal hier niet mooi onder staan. Een skinny of een tregging wel.
Oh jeetje wat veel reacties, heel erg bedankt. Heel duidelijk dus dat dit niet op mijn spijkerbroek past haha. Hmm... Als ik dan toch voor een skinny jean zou gaan, waar kan je dan eentje met een goede strech kopen in een wat grotere maat zeg maar? Dan ga ik toch maar even kijken of dat wat kan worden. En als ik dan toch voor een witte of zwarte broek ga, wat voor soort broek moet ik dan hebben? Hebben jullie misschien een linkje met een voorbeeld? Ik zal wel al even gaan kijken bij de pieces en h&m wat hier eerder al genoemd werd, even kijken of ik die kan vinden.
Bij de Hema hebben ze fijne aansluitende jeans in gewoon denim kleur, zwart, grijs en wit. Ik heb zelf maat 42 en altijd wat moeite goede broeken te vinden, maar die van de Hema sluiten bij mij mooi aan en kosten maar 17,50!
Wat ik persoonlijk echt een aanrader vind is de Vero Moda wonder jegging. Heerlijk zacht en heel veel stretch! Verder vallen ze wat hoger, geen lovehandles die er bovenuit piepen dus. Heb er alvast weer een paar aangeschaft voor na de bevalling Ik koop ze altijd bij een klein boetiekje hier in het dorp, dus zou niet weten waar ze nog meer te koop zijn.