Geen. Ik kan niet tegen wasverzachter en zoon ook niet krijg er jeuk van. Dus geen. Geen last van was is prima.
Robijn en dan de Zwitsal, perzik klaproos (zo heet die toch?) en waterlelie met nog wat. Blauwe/turkooizen fles. Ik wissel een beetje af.
Na vrijwel alle merken en varianten in huis te hebben gehad heb ik 1 favoriet die zowel qua prijs als geur het best bevalt De oranje flessen van de aldi! Die ruiken heeeeerlijk en zijn maar 99 ct!
+1 Lenor vind ik ook echt niet lekker. En de geuren van Sensations juist wel. Ik heb meestal die oranje met perzik en nog wat... Of de Zwitsal wasverzachter. Heerlijk...
Ik word vooral misselijk van die blauwe van Lenor, gadverdamme.. En krijg er hoofdpijn van. Hier meestal 3 liter flessen van Silan en Robijn Zwitsal ..
Lenor, de 'gouden'. Ik geloof dat het iets met orchidee is. Toen de zwitsal variant van robijn uit kwam heb ik die gekocht, maar vriendlief smeekte me bijna om weer Lenor te kopen. Zomers wil ik weleens de gele van Robijn gebruiken voor het beddegoed.
De geuren van lenor zijn ook heerlijk. Ik vind de blauwe en de goude het lekkerst ruiken En idd de gele fles van robijn zonnig geel.. Ik heb nu een wasje buiten hangen met deze wasverzachter. Heerlijk fris!
Lenor de goude en blauwe, maar sinds ik een dochter heb Silan hypo allegeen, had er 2 grote flessen van, 1 is er bijna op.. gebruik het overigens niet altijd.. wissel het af met natuur azijn.