We hebben weinig bergruimte.. Waar bewaar je zo'n ding in de winter indien geen garage en schuur? We hebben geen waterslang, wel een dakterrasje... Kan het dan wel?
Maar die piratenboot heeft geen deksel? Hoe doen jullie dat dan? Altijd nar binnen halen? Ivm katten uit de buurt etc ..
Hier gaat s avonds het water eruit..en dan laten we hem op zn kop drogen en de volgende dag weer vullen.
Bunchy: jouw kinderen zijn van bijna dezelfde leeftijd als die van ons. Volgens mij zullen ze met beide veel plezier hebben.
Die van Keter, is die wel een beetje stevig? Zie op internet dat de meeste zand-water-tafels het dubbele kosten, dus vraag ik me even af hoe de kwaliteit is! Aangezien ik online ga bestellen en hem dan niet vooraf kan zien in het echt. Lijkt mij namelijk wel een leuk ding voor onze kinderen van 2 en 4!
Wij hebben t in de winter in har kamer gezet. Dan speelde ze er ook mee . Zonder water natuurlijk. (Piraten tafel)
Deze hebben wij en het is een HIT! We hebben hem via MP en de kinderen zijn er verzot op. Hier kunnen ze echt lekker met zand aan de gang. In de piratenboot kun je schijnbaar beter geen zand doen, dan gaan de slangetjes verstoppen.
Bunchy: dan buiten laten staan met een stuk plastic er overheen. En op het dakterras zorgt het vast ook voor plezier. Emmer zand uit een zandbak halen en wat water uit de kraan en hoppa feest!
Wij hebben die van Keter nu 2 jaar. Staat altijd buiten (ook winter) en ziet er nog prima uit. Ze vindt het leuk!