https://www.bol.com/nl/p/medlogics-wasbare-incontinentie-onderlegger-met-instopstroken-adl610/9200000082647557/?Referrer=ADVNLGOO002033-G-60867810200-S-489381529806-9200000082647557&gclid=Cj0KCQjw84XtBRDWARIsAAU1aM3XgoZchDF7f3EfnyQ3d-3MCemODIbiu1cPvDJ-hQGBAgNHdZXHE_caAlQ9EALw_wcB Kom ik veel tegen in de thuiszorg. Wasbaar, kraakt niet. Voor onze zoon gebruikte ik wegwerp matjes maar die kraken. Nu gewoon een hoeslaken met molton daaronder een dubbelgevouwen badhanddoek. Van de week nog pech gehad maar matras bleef droog.
Action! Nadeel is wel dat ze ze niet het hele jaar door hebben (kopen partijen in dus op= op op dat moment). Enne.., is vàst al gezegd, maar zo niet, bij dezen: nóóit met wasverzachter wassen als je moltons (en theedoeken etc.) erin hebt!! Dit haalt het beschermlaagje eraf zodat het dus geen vocht meer opneemt uiteindelijk.
Oww lees nu dit pas. Ja, zou zeker de plaspoli inschakelen gezien je dochter dr leeftijd. Een blaas wordt ook groter naarmate kindjes ouder worden, en dus ook de inhoud er van. Maar het kan best zijn dat het groter worden van de blaas niet snel genoeg gaat als zou moeten, en je kind dus teveel blaasinhoud heeft voor de grootte van haar blaas. Is iets om te laten onderzoeken lijkt me! Sterkte ermee. Kan soms lang duren die zoektocht Ik heb het zelf overigens tot een late leeftijd gehad in de nacht. Maar niet iedere avond maar heel incidenteel. Laatste keer was toen ik 15 was (nota bene bij mn eerste vriendje in bed; great! Maar niet heus... ).