Kleine auto bugaboo in achterbak?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Koraal82, 7 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.280
    1.441
    113
    Ik wil graag een nieuwe auto kopen (een kleinere) en heb niet zoveel eisen behalve dat de bugaboo cameleon in de achterbak past. Misschien ga ik nog de bugaboo donkey kopen (ben nu zwanger van de 2e) en als die er in zou passen dan zou dat helemaal perfect zijn.

Wie heeft een kleine auto waar deze in past? Heb het al geprobeerd in een fiesta en clio maar dat paste niet.

2. MamaMaya

MamaMaya Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.104
    29
    48
    Ik had een Fiesta en dat pastte prima met 1 van de grote wielen eraf. Kleine moeite vond ik, maar je moet het ervoor over hebben.

3. limili

limili Bekend lid

24 apr 2013
    604
    7
    18
    ik heb de buffalo en een 107 en deze kan ik rechtop achterin zetten.. moet alleen de bank voor helft plat doen om de bak erin te leggen.

4. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Bij ons in Seat Ibiza drie Deurs past ie ook in de achterbak maar wel wiel er afhalen

5. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    ik heb een ford ka en hier past het onderstel en de buggy zit in de achterbak.

6. MamaMoes

MamaMoes Niet meer actief

Het ondrrstel van de Cameleon past in de achterbak van een Peugeot 107 zonder de wielen eraf te halen. Maar dan moet het zitje/reiswieg dus op de achterbank of rechtop achter een voorstoel.

7. Doornroosje1987

Doornroosje1987 Bekend lid

25 okt 2014
    593
    1
    0
    Hier een Ford Focus welke best ruim is, maar de Bugaboo Donkey Twin past er maar net in..
    Het is echt proppen. Gelukkig kan mijn man via zijn werk de auto omwisselen naar de station variant, dat moet prima passen! Maar in een kleinere auto kom je denk ik echt plek tekort voor de Donkey.

8. cherrilyn

cherrilyn Lid

21 dec 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    De bugaboo cameleon past in de nieuwe alto. Wel beiden op hun kant. De reiswieg en het onderstel. Alleen dan past de hoedenplank er niet meer op en zit je kofferbak ook echt vol :)

9. beertje86

beertje86 Actief lid

5 mei 2014
    188
    0
    0
    NULL
    Meerkerk
    Ik weet niet wat je een kleine auto vind maar wij hebben een fiat punto evo en daar past de cameleon gewoon in de achterbak inclusief reiswieg. Er moet wel één wiel af. In mijn moeders volkswagen golf past hij zonder er een wiel af te halen.

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    nee hoor past! meisje die ik ken had toen ook een donkey en had een renault twingo pastte hij makkelijk in!

wij hebben zelf een renault megane en past hij ook makkelijk in. heb wel even moeten kijken wat de beste manier is om te passen maar hij past gemakkelijk. ook bij mn zusjes volkswagen polo. met 2 zitjes!

de bak kun je iets plat vouwen en dat past hier dan ook goed

Deel Deze Pagina