Mijn dochter en ik waren net bezig de tuin een beetje op te ruimen voor het noodweer wat eraan komt. Plantjes even onder de tafel gezet en haar speelgoed opgeruimd. We waren klaar en ik riep Valerie om naar binnen te komen, en in eens zie ik op mijn jurkje ter hoogte van mijn borst een hele grote zwarte spin lopen Heb hem snel met de bal van Valerie die ik in mijn hand had van me af geslagen en doodgetrapt. En ik schrok heel erg en ging gillen...en toen ging Valerie huilen omdat ze schrok van mij. Oh jakkkkkkkes....zit er nog van te bibberen, en heb overal ineens jeuk.
waaaaah!! dat is echt schrikken! dat heb ik een keer in een blouse gehad, ik trok een blouse aan (een witte) en zag in de spiegel een zwarte vlek, je wilt niet weten hoe snel die blouse weer uit was!
Ik dacht eerlijk gezegd dat er iets veel ergers was gebeurd aan de titel van je topic te lezen. Niet veroordelend bedoeld hoor! Een vriendin van mij heeft zo'n angst voor spinnen dat ze me midden in de nacht heeft opgebeld omdat er 1 in dr slaapkamer zat. Is je dochtertje al weer van de schrik bekomen?
aaah bah!! heb het één keer gehad toen ik nog thuis woonde.. Ik deed 's ochtends mijn ogen op en keek recht tegen een zwarte vlek.. zat er een mega zwarte spin op mijn kussen.. brr.. krijg nog de kriebels als ik er aan denk
ooh wat doodeng wat goed dat je hem van je af hebt gehaald met de bal. Ik zou ook helemaal gek worden. Is het al noodweer bij jullie? hier nog niks aan de hand
Ieeeeeeeuw ... OMG .. Serieus ik zou nog liever keihard onweer willen dan zo'n smerig beest ... ieuw ieuw ieuw ...
eergister zat ik lekker op de bank, beetje hyven en Zp-en toen ik iets zag lopen, héél snel... ik kijk... en er zat me toch een dikke!! Ieeee! Ik heb bij de buren aangebeld, om de buurman te vragen of hij hem wou pakken! Dat heeft ie gelukkig gedaan!!
Me dochter is weer van de schrik bekomen! @Romy, dit is voor mij echt 1 van mijn ergste nachtmerrie's! @Ellen, hier is het nog gewoon qua weer!
my worst nightmare!!!! ..ben zo paranoia van die dingen..zou zo een ongeluk veroorzaken hoor als ik een spin zie.. *helaas heb ik mijn paniek ervoor ook wel op de jongens overgebracht........en das niet stoer.. *
Oh bah! Moet gelijk weer aan mijn nachtelijke ervaring met meneer spin denken...(zie mijn topic -spin in bed-)
aaah bah spinnen en die grote zijn echt eng.. ik zou hem geeneens dood durven te trappen ik zou hard weg rennen hahaa
Wij lagen van de week net op bed en licht was uit en ineens schiet mijn vriend uit bed en helemaal "getver jakkes er liep iets op me" liep er een enorme dikke zwarte spin in ons bed Ik ben er niet bang voor 8)