Ik zoek en zoek en zoek, maar kan maar geen leuke zomerjassen vinden voor mijn jongens van 5 en 7! Ik heb ernstig behoefte aan inspiratie, welke zomerjas hebben jullie gekocht?
Nog geen jas gekocht, maar deze wordt het denk ik voor de oudste: Voor de jongste heb ik er nog 2 hangen die van de oudste geweest zijn.
Ik heb deze jas gekocht voor mijn zoon van 5. Wel standaard de donkerblauwe kleur, maar die kleur staat mooi bij mijn zoon.
Ik had voor de oudste een leuke gekocht bij ter stal, komende week zijn ze met 20% korting geloof ik. Helaas valt hij hier precies tussen wal en schip. Maat 110/116 worden de mouwen te kort, maar 122/128 is echt een hobbezak. Dus heel jammer maar ik heb m dus teruggebracht. Nog geen nieuwe gevonden dus ik lees even mee!
Ik ben fan van Molo. Misschien staat daar iets tussen. De softshell jassen zijn echt een fantastische kwaliteit. Die van mij gaan al jaren mee en zien er nog steeds top uit. Maar je moet er van houden . https://www.molo-kids.nl/buitenkleding/jassen/?items=all En anders misschien een leuk vest ipv zomerjas?
deze hebben wij ook. Zomerjassen worden hier zo minimaal gedragen dat ik er niet veel geld aan wil besteden