Hé allemaal, Ik ben benieuwd in welke week van jullie zwangerschap jullie het gevoel kregen dat jullie echt begonnen te groeien. Welke week kreeg je je knoop niet meer dicht bijvoorbeeld.. Ben benieuwd naar jullie reacties... xxxies Gea
Ik had in mijn 8e week ofzo ook al een andere broek gekocht. Dacht eerst...ojee is dit niet een beetje te vroeg. Maar het schijnt nogal te verschillen per persoon en zwangerschap.
Jup. dat klopt. In het begin zette mn darmen heel erg op, plus heb ik totaal geen buikspieren, dat scheelt ook wel.
Mag ik vragen of je erg slank bent of dat je wat steviger bent? Zou daar ook veel verschil in kunnen zitten? Ik ben zelf wat steviger gebouwd.
Er staan foto's in mn album. Kan niet zeggen dat ik slank ben, maar durf me nog wel redelijk te vertonen in een bikiwi
Ik zal even een kijkkie nemen hoor. Enne ikke heb ook een bikini waarin ik me durf te vertonen hoor...hihi.... ghehe
Wat heb jij een prachtig buikje! Enne die eerste buikfoto's daar lijkt mijn buik nu inderdaad ook wel een beetje op. Dus ik hoef me nog geen zorgen te maken
Week 7 begon ik het al te merken, in week 9 m'n eerste positiebroek gekocht. Zie foto's in m'n album.
Vanaf week 10 kon ik mijn broeken niet meer dicht krijgen, of het zat gewoon echt niet lekker meer. Ik draag nu bijna alleen nog rokjes want die passen nog wel. Ik ben vrij slank, maar daarom had ik wel het idee dat je het al snel begon te zien.
Ik merk het nu ook al! Zit in mn 7e week en mn broeken kunnen nog wel dicht maar ze gaan vervelend strak zitten
hoi , ik merk het nu ook al aardig, sommige broeken zitten echt niet fijn, vooral als ze net uit de was komen moet ik me er echt soms inwurmen. ik ben alleen nog niets in gewicht toegenomen jullie ook niet?
Hoi, Ik heb ook al stiekjes rond mijn knoop zitten, krijg ze niet meer dicht of ik moet heel erg wringen maar dat zit heel vervelend! Heb vorige week mijn 1e positiebroek gekocht. Ben morgen 9 weken. ( banner klopt niet )
Met 20 weken ging mn knoop niet meer dicht, met 22 weken positiebroeken gaan dragen. Met 30 weken pas echt buikje gekregen..
Ik heb zelf een kantoorbaan en zit dus heel veel op mijn bureaustoel. En had ook het idee dat mijn broeken daardoor eerder vervelend aanvoelden. Het was net of ze dan eerder beginnen te knellen in je buik. Dus toen heb ik ook maar een zwangerschapsbroekkie gehaald met een rand van elastiek. Verder moest ik inderdaad ook al heel vroeg een andere bh aanschaffen, want dat ging supersnel. Nu staat dat gelukkig even stil en dat is ook wel fijn.
ik kocht bij mijn vorige zw'schap met 8 weken mijn eertse positiebroek, met 11 weken kon ik mijn eigen kleren niet meer aan, zat ok niet lekker meer. Nu ben ik 4,5 week. Maar ik ga vanmiddag soliciteren voor een andere baan. zou dan dus 12 wken zijn als ik kan beginnen, dan nog proeftijd en je zit al op de 16 weken..... Ben wel bang hoor dat je het dan al erg ziet. Ben wel stevig (de kilo's van de voroge zw'schap zitten er nog aan....) dus hoop dat ze denken dat ik gewoon dikker geworden ben....
ik kocht mijn eerste zwangerschapsbroeken met 7 weken. toen kreeg ik echt het grootste gedeelte van mijn broeken niet meer dicht. Moet wel zeggen dat ik voor de zwangerschap al zo'n 3 kilo aangekomen was, dus dat heeft er misschien ook mee te maken ?