Hoi allemaal Graag wil ik weten in welke week jullie bevallen zijn.... Ik ben nu 32 weken en denk bij elke steek of kramp nu komt het. Dan blijken het weer mijn darmen te zijn Typisch iets voor mij. Ik ben niet zenuwachtig voor het hele proces maar ik moet even mijn gedrachten resetten op 32 weken i.p.v 38+
wanneer anderen bevallen zegt uiteraard niks over je eigen bevalling maar ik heb wel van mijn vk begrepen dat babies heel vaak OF 2 weken te vroeg komen OF twee weken te laat, dus week 38 of 41+ is iets dat erg vaak voor schijnt te komen, nou kan dat ook haar eigen ervaring zijn in haar praktijk, of het iets algemeens is weet ik niet
haha echt wel herkenbaar hoor bij de eeste 40 weken en 5 dagen en de tweede 38 weken enne als het begint meid je weet en merk het echt
Ik ben bevallen met 39 weken en 6 dagen. En als het begonnen is dan weet je het gelijk dan voel je echt goed wat ze bedoelen met een wee.
hoeft niet hoor! Een vriendin van mij dacht dat ze nog voorweeën had en het was toch al wel het echte werk! Toen ze dacht dat het uiteindelijk wel echte weeën werden had ze al bijna 10 cm ontsluiting! (was overigens met 41+ weken) Ik had het wel meteen door, maar dat komt omdat ik zo'n beetje vanuit het niets ineens sterke weeën kreeg meteen om de 5 minuten. Ik ben zelf met 39+3 bevallen, dus het zegt niks. Maar de kans is niet zo heel groot dat je nu al met 32 weken gaat bevallen.
Ik wist ook pas met de pest weeën wat een wee was, de andere waren alleen maar door het infuus en voelden heel anders als de persweeën... Maar toen het echt goed begon wist ik het als de donder!
Had ik ook alleen nog als extra met vliezen breken...maar ik had nooit het idee dat het begonnen was en dacht ook voorweeen, maar ook ik had al 10cm ontsluiting en toen pas heftige weeen..is heel vreemd trouwens...want je denkt dat het anders verloopt...aldus volgens het boekje...maar dat was bij mij niet het geval (bij mij overigens bij 37 weken)
ik ben bij de eerste bevallen met 38+3 (ks) en nog wou ze der niet uit en dice is gewoon geboren met 42+1
Ik ben met 35 weken en 6 dagen bevallen van Malou&Ruben. Deze keer weet ik nog niet, kan je alleen vertellen, na de 40 weken in ieder geval !
ik beviel deze keer met 39 weken en 5 dagen....was wel lekker je datum niet voorbij gaan.....al was het al een paar dagen onrustig in mijn buik dus had wel vermoeden dat ze niet lang meer op haar liet wachten...maandag slijm propje en woens dag is ze geboren.